#1 Skrevet August 25, 2009 Som topic sier, så lurer eg på om noen kan si meg hvor disse pakningene skal være? har ikke sett noen slike når eg demonterte motoren... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 25, 2009 De 2 blå "halvmånene" der er til toppdekselpakningen i bakkant mot torpedoveggen på 20 vt. Bytta hvertfall slike på min aan motor etter at det RANT ut olje der og de gamle så ut som 2 innskrumpa viskelær.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 25, 2009 stemmer. det så eg no :-) Men alle de 4 store og 1 lille kobber pakningene/skivene og de 4 alu pakningene/skivene? hva er de til? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 25, 2009 stemmer. det så eg no :-)Men alle de 4 store og 1 lille kobber pakningene/skivene og de 4 alu pakningene/skivene? hva er de til? Hm, det veit jeg ikke gitt...kanskje den minste er til bunnpluggen og de i kobber til bensinfilter/-pumpe eller koblinger på fuel-rail`n..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 26, 2009 sitter kobber/alu o-ringer på vann manifoilen under innsuget!! følger med i slipesettet og er til toppen:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 27, 2009 sitter kobber/alu o-ringer på vann manifoilen under innsuget!! følger med i slipesettet og er til toppen:) Hmm, det må isåfall være til multitempgiver og de andre uttakene på vann-rail. For vann-rail i mot topp så sitter det gule O-ringer i gummi og en svart større tetningsring i gummi. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 27, 2009 Hmm, det må isåfall være til multitempgiver og de andre uttakene på vann-rail.For vann-rail i mot topp så sitter det gule O-ringer i gummi og en svart større tetningsring i gummi. Det stemmer. de gule oringene fant eg ut av og er komt på plass på vannrailen.. Men er bare to sensorer på vannrailen. har litt flere alu/kobber ringer enn til de to? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 28, 2009 er noen til vannutaket til turboen også!! den banjo koblingen der!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 6, 2009 Har noen andre pakninger jeg ikke har sett når jeg har demontert motoren, men som jeg har nye som fulgte med i ett sett.. Hva er disse til?? Spesielt denne som er ringet inn rød? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 6, 2009 pakning til gasspjell 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 6, 2009 det er det ikke.. den er rund og den er byttet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet September 6, 2009 mener å huske at det er felles sett til 7a og 3b, Så disse 5 tror jeg er eksosmanifold pakninger, de ser hvertfall slik ut på 16v så da er det mulig den siste pakningen er til 7a gass-spjeld 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet September 6, 2009 aha... så det er forskjell på 7a gasspjeldet og aan spjeldet jah.. daså :-) trodde de fleste spjeldene var runde eg :-P men det er bra.. da vet jeg at alle pakninger er byttet :-P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet September 6, 2009 btw... enda ikke funnet en eneste av disse kobber/alu ringene på motoren min (AAN) :-P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet September 9, 2009 Fant aldri ut hvor de skulle være jeg heller. Men mulig de er til bensinkoblingene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...