#1 Skrevet August 26, 2009 Hei hei alle sammen. Tenkte jeg skulle minne alle sammen på at det er siste søndag i mnd nå til helga. Håper flest mulig har tid og annledning til å komme. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 29, 2009 Jeg kommer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 29, 2009 kommer men komer rundt halv 7 skall sende madamen til oslo:o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 25, 2009 blir det møte i dag eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 25, 2009 håper da det... endelig kommet meg oppover til siste søndag i en mnd, så er klar som et egg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 25, 2009 kommer nokk ikke denne helgen. ettersom jeg sitter i br sund 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...