#1 Skrevet August 26, 2009 Hei leste avbilen med vagcom i går og da fikk jeg opp: voltage too low, internal powersupply. Er dette dynamoen eller spenningsregulatoren? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 26, 2009 Lav ladespenning tipper jeg, kan være du har starta den med lite støm engang og. Feilen kommer om du ikke har nok spenning på batteri hvertfall spenningsregulatoren sitter i dynamoen uansett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 26, 2009 jajaja men det er noe galt med strømmen og jeg lurer da på om jeg er nødt til og bruke 4tusen på ny dynamo eller om det holder med tusen til regulatoren;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 26, 2009 holder med regulatoren om du får kjøpt den løs ja. Ladespenning har du på batteriet da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...