vannlekkasje fra takluke c4

Anbefalte innlegg

Hei.Jeg har en c4 92 mod.Etter regn lekker det ofte vann ned fra takkonsollen og nå også bakover mot midtstolpen.Virker nesten som at vannet ikke blir drenert ut.

Ser når jeg står i nedoverbakke at det renner vann gjennom dreneringa i forkant men hører jo vannet beveger seg i taket i opp/nedoverbakker.

Noen som har vært borti dette????????

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal være dreneringshull i alle hjørner...., en eller flere av disse er tydligvis tett/e.

Åpne soltaket helt og hell på litt vann der du ser vannet skal renne unna, der det ikke forsvinner er det tett. Går kanskje å prøve å åpne dreneringshullet som er tett med trykkluft ??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

oki.har blåst ren de fremre men finner ikke de bakre.må jo være de som er tette.noen som vet hvor de går ut hen???

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Husker ikke hvor de kommer ut på din, men er ofte i dreneringa til bagasjelokk de kommer ut..., ta en titt der og se

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Husker ikke hvor de kommer ut på din, men er ofte i dreneringa til bagasjelokk de kommer ut..., ta en titt der og se

kan ikke si jeg ser noe dren der altså.foran er de åpne.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

på min gammle s6 så hadde pakningen krympet og etterlatt et lite hull i forkant hvor vannet kom inn. jeg tettet det med lit silikon. og tape for og holde silikonen på plass til den hadde tørket og blitt en del av pakningen. etter det hadde jeg ikke no mer prob med dryppende vann fra konsollen i taket.. lykke til..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.