#1 Skrevet August 26, 2009 (endret) er dette et tegn på at g40'n går for magert? ser nesten ut som det er smeltet på tuppen (ikke senterpolen men "armen"), akkurat som det ligger en liten perle der... og alle 4 så omtrent likedan ut! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 26, 2009 http://www.beru.com/english/produkte/zuendkerzen/diagnosehilfe.php 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 26, 2009 http://www.beru.com/english/produkte/zuendkerzen/diagnosehilfe.php finner ikke en eksakt match der, men regner med blandinga samt tenning bør kontrolleres anyways... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 26, 2009 Tenning og blanding må absolutt sjekkes. så ikke bra ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 26, 2009 Den blir som regel veldig hvit om den går for magert. Ser mere ut som feil varmeverdi og for mye fortenning. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 26, 2009 Au au au au au.... Ser vi deg og G40'n på Rudskogen til helga eller?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 26, 2009 Den tennpluggen der forteller meg at du har litt lite luft i venstre bakhjul, har P3 lagret som hurtigvalg nummer 1 og 7 kroner liggende under baksetet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 26, 2009 frode sa at pluggen skal se slik ut! men jeg skal uansett få gått over tenning og blanding etterhvert... takk for hjelpen folkens og rudskogen - njaaaa, vi får se! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 26, 2009 Om Frode G sier at det ser bra ut, så hadde jeg valgt å stole på det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...