#1 Skrevet August 27, 2009 Vet det er lenge siden jeg har laget tråder på de bilene jeg har tatt , men denne var litt spesiell. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 27, 2009 Er masse vaskeriper og vanlige riper/swirls og alt annet faenskap. Prøvde først med 106 ff og stor finishing pads til meg. Blei blankt og fint men masse riper som syns. Prøvde så SIP og ull, det blei nesten hull i lakken :blink: , vi kjører safe, gikk tilbake til 106 ff og meg stor pute. Der jeg ikke kommer til blir det orange Shcoll og 106 ff. Nå kommer jeg med noen bilder. Lakken var litt "ru" Her kommer litt bilder fra poleringen. Husk dette er ikke en 100% jobb, dette er kun for å få bilen blankere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 27, 2009 Nå er alt poleringsutstyret mitt i samme farge som bilen Her kommer noen bilder av det ferdige resultatet Bilen kan også beskues på Rudskogen til helga. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 27, 2009 Jøss, ble overraskende bra det der da... Forøvrig det eneste karrosseriutgaven jeg mangler i samlinga nå... Til salgs? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 27, 2009 Jøss, ble overraskende bra det der da... Forøvrig det eneste karrosseriutgaven jeg mangler i samlinga nå... Til salgs? Vet han vurderer å selge den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 27, 2009 Sinnsyk forvandling!! Sist jeg så den så hang jo hånden fast i panseret Artig bil det der. Har faktisk aldri sett sånn før. Hils Einar..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 27, 2009 Sinnsyk forvandling!! Sist jeg så den så hang jo hånden fast i panseret Artig bil det der. Har faktisk aldri sett sånn før. Hils Einar..... Ja se på det ene bildet, det henger jo washpuddelen fast i siden på bilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 5, 2009 Bra jobbet som vanlig Bjørn Erik! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 7, 2009 Hei! Ser det er HS skilt,lurer derfor på om den har gått oppi Otta/lalm et sted? Isåfall er det bilen besteforeldrene til naboen som har hatt den. Mvh Kjetil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 27, 2009 Hei! Ser det er HS skilt,lurer derfor på om den har gått oppi Otta/lalm et sted? Isåfall er det bilen besteforeldrene til naboen som har hatt den. Mvh Kjetil Er ikke umulig det, for den gikk sist i Lom 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 27, 2009 En sånn har eg hatt - 74 modell, 4 dørs og ikke minst en TS utgave med 4 runde lykter foran!Også med et tøft orginalt sportsratt, midtkonsoll med 3 klokker og en "hissig" 75 hk motor...:-) Kule biler. TS har 85 Hk... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...