Noen som vet om man får tak i skruene som går mellom hjulnav og ABS ring?

Anbefalte innlegg

Noen som har peiling på om man får skruene som går mellom hjul nav og ABS-ringen (foran) på en Corrado VR6, på AKTE ser det ut som det bare selges som et sett, mens for PG motor etc så selges skruene løst.

Evt noen som vet om det er samme skrue type, eller hvilke type skruer det er?.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Holder på med det samme selv. Er ikke de skruene vanlig M6 med forsenket hode da? Eg tenkte å kjøpe nye hos Astrup eller hos en industrijernvare....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mine er m6 x 15 mm, riktignok til Golf 3 VR6. Selger M6 x 20 mm på Biltema. Kapp til riktig lengde selv.....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror det er det ja, er i allefall det som ser ut til å være brukt på PG, men usikker om det er samme på VR6'en.

Men tror jeg får gå for de, da får man de fra møller også.

Ikke helt sikker, men er ofte forskjell i kvalitet på stålet som er brukt i skruer, så tenkte jeg skulle få dem fra møller....selv om de nok koster noe mer....;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du husker ikke tilfeldigvis hvor mange slike skruer det var per nav?.......skal bestille, men har ikke delene her jeg er nå...:(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.