DVD i en Audi A4 B8. Hjelp?

Anbefalte innlegg

Jeg lurte på om det gikk ann å få tak i DVD spiller som kan kobles i skjermen i bilen uten at man må begynne å skifte kabler å drit?

Har ikke tenkt å ha navigasjon i bilen kun dvd spiller.

Skulle nesten bare trodd at dette var bare å installere rett i skjermen så var alt oppe å gikk?

Ønsker da bare dvd spiller som kan vise filmer.

Multimedia som det heter på godt norsk :D hehe

Så har jeg ett problem med at det kommer opp en feilmelding på høyre tåkelys. Det kommer sånn av og til og viser at pæra er gåen. Men den er da ikke gåen. Har montert opp xenon tåkelys. Alt er koblet rett og på venstre tåkelys er alt iorden. Noen som har noen formening om hva dette kan ha seg? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

så det er ingen mulighet for å få dvd? annet enn å begynne å skal ettermontere MMI da. :P

Skulle nesten tro at det bare var å kjøpe en dvd spille for så å koble denne til spilleren så funker det fint på skjermen :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet hva jeg trenger vist jeg skulle ha montert opp dette selv? Hadde vært av interesse å fått montert opp noe sånt i bilen :)

Hva jeg evt trenger og hva dette evt vil koste.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.