#1 Skrevet August 27, 2009 Noen som kan hjelpe meg å lese ut feilkoder på golfen min i bergen?? Har fått feilmelding opp med "emission workshop" Gult symbol så regner med det går an å kjøre med.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 27, 2009 Går bilen som et dass i tillegg? og soter unormalt mye? Jeg ødela trykkslangen inn på IC og da fikk jeg disse symptomene og den feilmeldingen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 27, 2009 Du kan også få den meldingen om LMM fusker, G62 etc... Jeg fikk den også etter å ha blendet EGR.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 3, 2009 har fått lest ut feilkoder nå, manifoil sensor sa han.. Noen som vet hvor denne sitter? delenr,pris? Han på verkstedet sa det var egen feilkode for egr og lmm så skal ikke være det.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...