#1 Skrevet August 27, 2009 Jeg får en slags dunking/risting ved lavt turtall på 1.gir. Biltype: Audi A3 8P 1,6 l 2004 mod. 55 000 km. Hvis jeg har turtall på over ca. 3-4 tusen så blir dunkingen/risting mindre merkbar. Det føles ut som at det sitter rett under/på bakkant av dashbordet, midt på. Og at det er der det kommer fra.. Noen som vet hva dette kan være? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 28, 2009 Motorfester eller girkassefester som er begynt og ta kvelden, då motoren får mykje moment (lave turtall) så får festa mest belastning. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 31, 2009 Takk for innspill 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 7, 2009 Noen med samme type bil som har vært borti samme problem? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 2, 2010 Forsøker en gang til jeg. Noen som har hatt samme feilen? Evt. vet hva det kan være? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...