Anbefalte innlegg

Ser ganske råe ut desse fiesta'ne ford har kommet med!

Kansje på tide audi prøver seg igjen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja det er på tide! Men A3'en blir vel litt i største laget? Kanskje VW kunne hora opp en polo eller noe sånt? Hehe... Var fet den Fiestaen ja!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja det er på tide! Men A3'en blir vel litt i største laget? Kanskje VW kunne hora opp en polo eller noe sånt? Hehe... Var fet den Fiestaen ja!!

Den der konsept bilen di viste for litt siden hadde jo sikkert funka!?

Den A1 eller city eller ka di kalte den, den som di ville ha el motor baki:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser på her på norsk rally forum at disse bilane har 1000hk v/havet, 800hk v/start og 500hk v/mål.

Så skal folk trimme motorane sine bør dei bli benka i eit naust med sjøen vist di virkeli skal ha hk og skryta øve:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En polo hadde jo vært perfekt:D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En polo hadde jo vært perfekt:D

Får du idea no BT?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var den gang Audi var tøft - uten LED :-)

Godt sagt!

Nok angående gammel Audi.

Ganske heftige saker disse Fiestaene Eriksson har skrudd sammen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vært morro å sett tiden nå i 2009, mot da Audi kjørte. Peugeout 405 slo vel Audi noen år etterpå tar jeg ikke feil. Men hadde vært gøy å se hvor stor forksjell det er i tid på ca 20 år, opp den bakken.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

på norsk rally forum snakker di om at tiden no er på 10min.01sek frå 2007.. var suzuki som satt den.

Noken som veit ka tid audi satt?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

vist 10:01:** er den reele tio så har nok utviklinga gått framøve ja.

Men hadde våre løye og sett ka di hadde fått til idag vist di virkeli hadde satset hardt!? hadde di hatt noko fordeler/ulemper foran di andre med tanke på ka di virkeli kan?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Løypen har også forandret seg ganske mye, jeg ser di har asfaltert ganske mye mer siden jeg var der i 2006, og iallefall siden audi og peugeout herjet der på 80-tallet en gang. Prøvde meg opp fjellet selv, men med en mustang shelby gt fra hertz der antispinnen var altfor overivrig ble ikke så veldig rally kjøring, noe som sikkert var like greit.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Audi hadde sikkert fått mye bedre tid om dem fikk kjøre på asfalt også:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.