Vibrant Ultra Quiet Resonator, noen som har erfaring med disse?

Anbefalte innlegg

Vibrant Ultra Quiet Resonator, noen som har erfaring med disse?

Tenker på denne: http://vibrantperformance.com/catalog/product_info.php?cPath=1021_1033_1055&products_id=47&osCsid=5e021c6019ac51d8e8b1509b6e0a9618

Sliter med mye dur/resonans på min S6 (2,2T AAN) nå på tomgang og lave turtall.

Det er 3" anlegg fra turbo med racekat og to potter. Er kjøpt brukt men alt skal være bygget av Ferrita rør. Liker gromlyd ved pådrag, men på tomgang og mellom 2000 - 3000 omdreininger på de ulike girene syns eg det er alt for mye dur/resonans.

Og lurer da på om denne resonatoren fra Vibrant kan redusere dette en del?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen?

Vil en slik hjelpe mot resonans/dur i anlegget? Tenker da og montere da ganske langt fremme i nærtheten av cat.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp, det er gjerne den forreste potta som 'mangler' selv på systemene med to potter, men du vil aldri få det så stille som med originalanlegg uansett. I tillegg blir det mye lyd i såpass tynnveggede rør som er på et enkelt 3" anlegg.

Jeg kan dessverre ikke garantere at det blir noe bedre, men i teorien bør det hjelpe.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk du prøvd ut dette stian?? Sliter litt med samme greia nå. Lurte på og putte inn en demper til litt lengre framme.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk du prøvd ut dette stian?? Sliter litt med samme greia nå. Lurte på og putte inn en demper til litt lengre framme.

Nei, kom aldri så langt. Bytte bort eksosen i et Simons catback anlegg, og så ble bilen solgt tidligere i år også. : gråter :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.