#1 Skrevet August 28, 2009 Noen som kan hjelpe meg å finne Oettinger styling? utenom Oettinger.de har søkt å lett litt rundt men finner ikke noe:( setter pris på hjelp:) Kjører en Audi a4 1.8TQ S-line:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 28, 2009 http://autostrada.com/service-verksted/oettinger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 28, 2009 Noen som kan hjelpe meg å finne Oettinger styling? utenom Oettinger.de har søkt å lett litt rundt men finner ikke noe:( setter pris på hjelp:) Kjører en Audi a4 1.8TQ S-line:) Har en ny ulakkert Oettingergrill om du vil ha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 28, 2009 Har en ny ulakkert Oettingergrill om du vil ha Okei;) Hvor mye skal du ha for den isåfall? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 28, 2009 Autostrada skal ha 17.000kr komplett for Oettinger stylingen. Dvs med: - Grill - Frontfanger (hel) - Bakfanger (delt) - SIdekjørt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 28, 2009 Autostrada skal ha 17.000kr komplett for Oettinger stylingen. Dvs med: - Grill - Frontfanger (hel) - Bakfanger (delt) - SIdekjørt det var jo ikke SÅ gale da:) får bare spare opp cash så blir det Oettinger:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 28, 2009 det var jo ikke SÅ gale da:) får bare spare opp cash så blir det Oettinger:D Nei da,er ikke så ille mtp passform etc. Blir nok det på min ilø vinter også,snakket med Autostrada i går. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 28, 2009 Nei da,er ikke så ille mtp passform etc. Blir nok det på min ilø vinter også,snakket med Autostrada i går. stemmer,da skal jeg holde meg oppdatert på din tråd vertfall:) Oettinger er vakkert:D får bare håpe jeg kommer meg offshore i Kashagan nå snart,så jeg får tjent noe mer peng: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...