Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

 

Da gikk jeg til innkjøp av ny bil og ente opp med en Audi A4 1.8TQ :) Så da tenkte jeg det var greit å bli medlem her sammen med folk med samme interesse som meg, nemlig bil og VAG produkter! : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Velkommen skal du være, bare å hive deg med på båten til moss-rudskogen kl 9 imorra så blir du kjent med de fleste aktive i lokallaget gjennom lørdag og søndag.. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Velkommen til oss, Kristian!

 

Veldig som det renner på med nye Kristian-er i Vestfold lokallag nå om dagen da... :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Velkommen velkommen :)

Ikke så gammel her inne selv jeg, men har fått utrolig mye hjelp, tipps og råd på ting

jeg har lurt på osv på prosjektet mitt.

 

Er en utrolig fin gjeng her inne : rock :

Gled deg til masse morro og nyttig info her :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hei hei Kristian velkommen inn i varmen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk takk!

Hehe ja, la merke til at det var noen Kristianer her :) Vet ikke helt om jeg får tid til det imorgen..

Dessuten trenger bilen litt stell for at den skal bli sånn som jeg vil ha den hehe..!

 

Ja er kjekt å være litt flere, mange som har vært borti mye rart av tilfeller og såkalte "barnefeil" på div modeller :P Bare å spørre meg også selfølgelig, verken mester eller ubrukelig på bil så hvis det skulle være noe så rop ut! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Kristian: rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Velkommen, alltid plass til en Kristian til! :P

Torsdag er det (igjen) pizzatreff på Peppes fra kl. 18.30, så sett i hvertfall av den kvelden!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Velkommen! Bilder av bilen hadde vært noe : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe.. =) Kommer etterhvert.. Syntes at bilen atm mangler litt personlig preg/stil så... :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.