#1 Skrevet August 28, 2009 Hei alle sammen! Da gikk jeg til innkjøp av ny bil og ente opp med en Audi A4 1.8TQ Så da tenkte jeg det var greit å bli medlem her sammen med folk med samme interesse som meg, nemlig bil og VAG produkter! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 28, 2009 Velkommen skal du være, bare å hive deg med på båten til moss-rudskogen kl 9 imorra så blir du kjent med de fleste aktive i lokallaget gjennom lørdag og søndag.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 28, 2009 Velkommen til oss, Kristian! Veldig som det renner på med nye Kristian-er i Vestfold lokallag nå om dagen da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 28, 2009 Velkommen velkommen Ikke så gammel her inne selv jeg, men har fått utrolig mye hjelp, tipps og råd på ting jeg har lurt på osv på prosjektet mitt. Er en utrolig fin gjeng her inne Gled deg til masse morro og nyttig info her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 28, 2009 hei hei Kristian velkommen inn i varmen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 28, 2009 Takk takk! Hehe ja, la merke til at det var noen Kristianer her Vet ikke helt om jeg får tid til det imorgen.. Dessuten trenger bilen litt stell for at den skal bli sånn som jeg vil ha den hehe..! Ja er kjekt å være litt flere, mange som har vært borti mye rart av tilfeller og såkalte "barnefeil" på div modeller Bare å spørre meg også selfølgelig, verken mester eller ubrukelig på bil så hvis det skulle være noe så rop ut! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 29, 2009 Hei Kristian: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 29, 2009 Enda en?! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 29, 2009 Velkommen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 30, 2009 Velkommen, alltid plass til en Kristian til! Torsdag er det (igjen) pizzatreff på Peppes fra kl. 18.30, så sett i hvertfall av den kvelden! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 31, 2009 Velkommen! Bilder av bilen hadde vært noe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet September 1, 2009 Hehe.. =) Kommer etterhvert.. Syntes at bilen atm mangler litt personlig preg/stil så... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...