Bildetråd: VACN hovedtreff Rudskogen '09

Anbefalte innlegg

Jessda! Kommer nok flere bilder osv etterhvert.

 

En S2 snurret og smalt siden i ene dekkhuset til gocartbanen, og et par har vært i sandkassa.

Oslo lokallagstaxi fikk motorbrann, men er oppe og går igjen etter litt Biltema handel.

rudskogen-teaser1.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

DA folkens setter vi igang!'

 

Hele helgen har blitt litt mye frem og tilbake med lån av fotoutstyr, kjøpt feil minnebrikke til de lånekameraene osv osv osv.

Her er iallefall min samling med 1397 bilder eller så, har ikke hatt veldig god tid til å kvalitetssjekke alt, bare resizet til 800 x ___ (som ble 799x533...) og lagt på watermarks i natt. Dette vil nå stå og uploade seg kontinuerlig mens jeg tar en ny tur på Rudskogen.

 

Albumindexering KOMMER, men de utålmodige får kikke på gamlemåten.

Bildene finnes her: http://www.ableitet.no/images/cars/8024/

 

Da starter vi med et par interressante bildeserier...

 

img_1034.jpg

img_1035.jpg

img_1036.jpg

img_1037.jpg

img_1038.jpg

img_1039.jpg

img_1040.jpg

img_1041.jpg

img_1042.jpg

img_1043.jpg

img_1044.jpg

img_1045.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har ikke bilder av en svart sliten rallye golf a? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

nåken som har bilder av den grønne s2en som tok heile sida?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mye bra bilder. Men det er vel en del biler i helgen som ikke kom til treffet på grunn avkontorller??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mye bra bilder. Men det er vel en del biler i helgen som ikke kom til treffet på grunn avkontorller??

 

Å, fart eller tilsynet?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som har bilder av meg på banen? en svart audi 90q type 89. med ic i forten,

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg *tror* de aller fleste fra lørdagen er å finnes i den directoryen, og det var bare et fåtalls banekjørere i dag som jeg ikke hadde sett lørdag.

 

På generelt grunnlag vil jeg bare si at de bildene som finnes, finnes. Ergo finner man ofte hva man leter etter om man selv engasjerer seg litt i å lete/søke. Fra tidligere store bildetråder virker det som det blir endel ikke gidder lete, men bare spør på måfå.

 

Fredrik Scott Paller: mjoda, mener jeg tok fler. Desverre var fotoutstyret til Gry litt på styr med fokus-hunting, så noe ble dårlig. Men siden du kjørte endel er det nok fler bilder. Så jo poffe-Rallyen din komme ved toalettene på lørdagen ;)

 

Skal undersøke PHP albumløsning, eller om jeg gjør det som jeg har pleid med de andre galleriene. Men det kommer!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mye bra bilder. Men det er vel en del biler i helgen som ikke kom til treffet på grunn avkontorller??

Det er helt korrekt. Litt synd, for endel kjente fjes hadde vært hyggelig å møtt på Rudskogen, og deres bil-bidrag hadde og vært moro å sett.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er helt korrekt. Litt synd, for endel kjente fjes hadde vært hyggelig å møtt på Rudskogen, og deres bil-bidrag hadde og vært moro å sett.

 

Skjønner det, men det har en skremende effekt da mange har senk hjul plus mer som ikke er i vognkortet, Og å visse ombygget bil på biltilsynet inorge er et reint helvete. Polo`n måtte jeg 6ganger in, Passat (senk og hjul) 3ganger.. så jeg skjønner at folk ikke orker å dra da. Men syn for klubbentreffet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg *tror* de aller fleste fra lørdagen er å finnes i den directoryen, og det var bare et fåtalls banekjørere i dag som jeg ikke hadde sett lørdag.

 

På generelt grunnlag vil jeg bare si at de bildene som finnes, finnes. Ergo finner man ofte hva man leter etter om man selv engasjerer seg litt i å lete/søke. Fra tidligere store bildetråder virker det som det blir endel ikke gidder lete, men bare spør på måfå.

 

Fredrik Scott Paller: mjoda, mener jeg tok fler. Desverre var fotoutstyret til Gry litt på styr med fokus-hunting, så noe ble dårlig. Men siden du kjørte endel er det nok fler bilder. Så jo poffe-Rallyen din komme ved toalettene på lørdagen ;)

 

Skal undersøke PHP albumløsning, eller om jeg gjør det som jeg har pleid med de andre galleriene. Men det kommer!

 

Kjempemye bra bilder Ola!!

 

Litt slit og sitte og trykke på hvert bilde også backspace også nytt bilde på 1400bilder... Men akuratt ferdig:p

 

MORRO : smil :

img_1280.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja det har jeg full forståelse for! Derfor det er mer egnet at jeg får på plass noe i morgen ettermiddag tenker jeg.

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding iallefall : flau :

 

(PS: du fikk da kjørt radig mye på lørdag og noe i dag?)

 

 

Men i dag gjorde jeg det veldig enkelt, tok med meg Canon PowerShot A550 og tok en kjapp runde på området og tok av de som stod utstilt der og da. Jeg så en del med fete objektiver, så det vil nok komme gromme detaljbilder og andre som henger seg på denne tråden etterhvert. Her er derfor 130 bilder fra utstillingsplassen jeg har gjort i 800x600 for enkelthetens skyld.

 

IMG_1010.jpg

IMG_1011.jpg

IMG_1012.jpg

IMG_1013.jpg

IMG_1014.jpg

IMG_1015.jpg

IMG_1016.jpg

IMG_1017.jpg

IMG_1018.jpg

IMG_1019.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.