#26 Skrevet August 30, 2009 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet August 30, 2009 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet August 30, 2009 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet August 30, 2009 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet August 30, 2009 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet August 30, 2009 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet August 30, 2009 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet August 30, 2009 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet August 30, 2009 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet August 30, 2009 Kjempemye bra bilder Ola!! Litt slit og sitte og trykke på hvert bilde også backspace også nytt bilde på 1400bilder... Men akuratt ferdig:p MORRO Bruker du Opera, kan du enkelt og greit bare trykke på space for å bla gjennom alle bildene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet August 30, 2009 Å steike det ble litt trafikk - glad det er fri båndbredde på ableitet.no ! Takk for den opplysningen Morgan! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet August 30, 2009 joda, jeg fikk kjørt endel runder på lørdagen:p Det skal da brukes? Ble en stopp ved halv 5 tiden, ene slangen hadde klart og kommet innat reimhjulet til servopumpa og slitt hull i slangen så var dårlig med kjølervæske etter veldig kort tid. Så da var det litt skjøting og kapping, en tur til Esso i sarpsborg for ny kjølevæske. Ble fylt på tilsammen 7 liter: eek : Håper noen har noen bilder av bilen min i svingen inn på depo sletta også. Prøvde meg vell en gang eller 2 på noe stas der: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet August 30, 2009 noen som har bilder fra slakteren i dag, var ute og samlet gress og bark i dag he he 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet August 30, 2009 Ola du har virkelig tatt bilde av ALLE bilene!! Konge bra!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet August 30, 2009 Ola du har virkelig tatt bilde av ALLE bilene!! Konge bra!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet August 30, 2009 Noen som har bilder av en blå Golf 3 med gule lys? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet August 30, 2009 Aff, jeg orker ikke laste opp bildene her, så jeg gjør det enkelt (for de av dere som har Facebook) http://www.facebook.com/album.php?aid=309108&id=855595444 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet August 30, 2009 Er jeg den eneste i verden som ikke har trynebok? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet August 30, 2009 Er jeg den eneste i verden som ikke har trynebok? Nei, ikke jeg heller 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet August 30, 2009 http://www.getdropbox.com/gallery/818313/1/VACN?h=fb8ab8 Nå kan alle som ikke bruker tryneboka glede seg ;P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet August 30, 2009 (endret) Er jeg den eneste i verden som ikke har trynebok? vi er nok 3:o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet August 30, 2009 Dukker det opp noen videoer etterhvert også? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#48 Skrevet August 30, 2009 har ikke funnet meg på et eneste bilde jeg gitt, var en del på banen på lørdag, og i dag ble det ikke mere en 10 runder før jeg fikk for store horn i panne og dro ut i slakteren, he he 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#49 Skrevet August 30, 2009 Skrivefeil at du heter Aleksa-neder ? Uansett; det ligger bilde av deg på ableitet.no - img_0697, 0709, 0719, 0757, 0758 ... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#50 Skrevet August 30, 2009 Dukker det opp noen videoer etterhvert også? Det kommer tre fire fra meg når de er konvertert til wmv format og lastet opp til YouTube. Ti min film tar ca 4t å konvertere og så skal det lastes opp som også tar litt tid. Hvis alt går bra så har jeg de ute her i morgen kveld en gang. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...