#26 Skrevet August 30, 2009 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet August 30, 2009 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet August 30, 2009 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet August 30, 2009 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet August 30, 2009 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet August 30, 2009 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet August 30, 2009 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet August 30, 2009 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet August 30, 2009 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet August 30, 2009 Kjempemye bra bilder Ola!! Litt slit og sitte og trykke på hvert bilde også backspace også nytt bilde på 1400bilder... Men akuratt ferdig:p MORRO Bruker du Opera, kan du enkelt og greit bare trykke på space for å bla gjennom alle bildene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet August 30, 2009 Å steike det ble litt trafikk - glad det er fri båndbredde på ableitet.no ! Takk for den opplysningen Morgan! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet August 30, 2009 ] Øyh! Må da få ta en liten hvil! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet August 30, 2009 joda, jeg fikk kjørt endel runder på lørdagen:p Det skal da brukes? Ble en stopp ved halv 5 tiden, ene slangen hadde klart og kommet innat reimhjulet til servopumpa og slitt hull i slangen så var dårlig med kjølervæske etter veldig kort tid. Så da var det litt skjøting og kapping, en tur til Esso i sarpsborg for ny kjølevæske. Ble fylt på tilsammen 7 liter: eek : Håper noen har noen bilder av bilen min i svingen inn på depo sletta også. Prøvde meg vell en gang eller 2 på noe stas der: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet August 30, 2009 noen som har bilder fra slakteren i dag, var ute og samlet gress og bark i dag he he 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet August 30, 2009 Ola du har virkelig tatt bilde av ALLE bilene!! Konge bra!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet August 30, 2009 Ola du har virkelig tatt bilde av ALLE bilene!! Konge bra!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet August 30, 2009 Noen som har bilder av en blå Golf 3 med gule lys? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet August 30, 2009 Aff, jeg orker ikke laste opp bildene her, så jeg gjør det enkelt (for de av dere som har Facebook) http://www.facebook.com/album.php?aid=309108&id=855595444 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet August 30, 2009 Er jeg den eneste i verden som ikke har trynebok? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet August 30, 2009 Er jeg den eneste i verden som ikke har trynebok? Nei, ikke jeg heller 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet August 30, 2009 http://www.getdropbox.com/gallery/818313/1/VACN?h=fb8ab8 Nå kan alle som ikke bruker tryneboka glede seg ;P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet August 30, 2009 (endret) Er jeg den eneste i verden som ikke har trynebok? vi er nok 3:o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#48 Skrevet August 30, 2009 Dukker det opp noen videoer etterhvert også? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#49 Skrevet August 30, 2009 har ikke funnet meg på et eneste bilde jeg gitt, var en del på banen på lørdag, og i dag ble det ikke mere en 10 runder før jeg fikk for store horn i panne og dro ut i slakteren, he he 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#50 Skrevet August 30, 2009 Skrivefeil at du heter Aleksa-neder ? Uansett; det ligger bilde av deg på ableitet.no - img_0697, 0709, 0719, 0757, 0758 ... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...