#101 Skrevet August 31, 2009 Mye fine bilder fra en knall helg Morro å se så mye bilder av bilen i aksjon på bana også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#102 Skrevet August 31, 2009 Da har jeg fått lastet opp det jeg filmet på lørdagen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#103 Skrevet August 31, 2009 takker for et meget pent bilde av bilen min Stian Wethammer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#104 Skrevet August 31, 2009 Noen mine (og Veronica sine) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#105 Skrevet August 31, 2009 Noen til... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#106 Skrevet September 1, 2009 Mye bra bilder her. Siden Ola har dekket stort sett alle bilene på plassen legger jeg ut noen detalj bilder, samt noen fra banen + noen folk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#107 Skrevet September 1, 2009 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#108 Skrevet September 1, 2009 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#109 Skrevet September 1, 2009 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#110 Skrevet September 1, 2009 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#111 Skrevet September 1, 2009 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#112 Skrevet September 1, 2009 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#113 Skrevet September 1, 2009 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#114 Skrevet September 1, 2009 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#115 Skrevet September 1, 2009 Og noen folk... Payback Jokke :-P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#116 Skrevet September 1, 2009 Mange som kan vente seg bot i posten de nærmeste ukene Joachim sitt første møte med Nikon 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#117 Skrevet September 1, 2009 Jøss, er det MTM kompressor i B7 RS4en altså. Hvordan var lyden? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#118 Skrevet September 1, 2009 Jeg hørte ikke noe kompressor? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#119 Skrevet September 1, 2009 Hørte heller ikke noe kompressor, og bilen min hang godt med på langstrekka. Han tok meg kraftig på innbremsing til svingen da. Tror de kjeramiske bremsene på den bilen biter rimelig bedre enn mine 304 bremser... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#120 Skrevet September 1, 2009 Er det noen her som veit hva som sitter i den Grønne Lupo`n? Noen som har mer info om denne lupo`n? Klubbil? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#121 Skrevet September 1, 2009 Jøss, er det MTM kompressor i B7 RS4en altså. Hvordan var lyden? Man måtte nesten vite om det for å høre det Ikke mye låt fra kompressoren, men hørte man godt etter så var det en liten hvining. Og eksoslyden var porr! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#122 Skrevet September 1, 2009 Man måtte nesten vite om det for å høre det Ikke mye låt fra kompressoren, men hørte man godt etter så var det en liten hvining. Og eksoslyden var porr! og skulle vi nevne prisen på kompressor hos MTM på RS4? 40000 euro? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#123 Skrevet September 1, 2009 Noen som har bilder av bil nr 51, rød s2 sedan? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#124 Skrevet September 1, 2009 Noen som har mer info om denne lupo`n? Klubbil? Anders (svenske instruktøren) sa det var 280hk i den, og jeg holdt følge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#125 Skrevet September 1, 2009 Måtte være noen som fikk med den diskre avkjøringa mi ja Har satt nokk potitt til at det blir bakte poteter på grillen til neste år 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...