#51 Skrevet August 30, 2009 Dukker det opp noen videoer etterhvert også? Det kommer tre fire fra meg når de er konvertert til wmv format og lastet opp til YouTube. Ti min film tar ca 4t å konvertere og så skal det lastes opp som også tar litt tid. Hvis alt går bra så har jeg de ute her i morgen kveld en gang. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#52 Skrevet August 30, 2009 Det kommer tre fire fra meg når de er konvertert til wmv format og lastet opp til YouTube. Ti min film tar ca 4t å konvertere og så skal det lastes opp som også tar litt tid. Hvis alt går bra så har jeg de ute her i morgen kveld en gang. Det var da voldsomt til lang tid Men jeg gleder meg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#53 Skrevet August 30, 2009 HD. tar tid ja..... og mye plass, så defor må de konverteres til wmv for å få ned størrelsen på filene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#54 Skrevet August 30, 2009 (endret) Dukker det opp noen videoer etterhvert også? Noen minutter uredigert tatt med kompaktkamera i 720p HD av meg, hovedsaklig VACCS cup'en: Det kommer tre fire fra meg når de er konvertert til wmv format og lastet opp til YouTube. Ti min film tar ca 4t å konvertere og så skal det lastes opp som også tar litt tid. Hvis alt går bra så har jeg de ute her i morgen kveld en gang. Det var lang tid, tok meg under 20min å konvertere til MP4 med Handbrake (mov/mjpeg filer). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#55 Skrevet August 30, 2009 utrolig mye bra bilder du tok til og med bilde av skjønnheten min hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#56 Skrevet August 30, 2009 Nei, ikke jeg heller Ikke jeg heller;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#57 Skrevet August 31, 2009 Nei, ikke jeg heller Sikker på det? Sorry OT Måtte bare 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#58 Skrevet August 31, 2009 HD. tar tid ja..... og mye plass, så defor må de konverteres til wmv for å få ned størrelsen på filene. Encode til xvid/x264 må jo være bedre? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#59 Skrevet August 31, 2009 http://www.getdropbox.com/gallery/818313/1/VACN?h=fb8ab8 Nå kan alle som ikke bruker tryneboka glede seg ;P hahah takk takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#60 Skrevet August 31, 2009 Her er en liten filmsnutt fra meg, inboard kamera teipet fast på ene nakkestøtten:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#61 Skrevet August 31, 2009 (endret) Ser at det er flere som ikke sensurer skilt på bildene, derfor gjør jeg det slik... Dem som ønsker at skiltene deres sensureres sender en pm til meg så fikser jeg det Tok ikke så veldig høg oppløsning på desse bildene, i henhold til dem som ikke har så rask internettlinje. Fullsize kan fint ordnes for dem som ønsker bilde av bilen sin 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#62 Skrevet August 31, 2009 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#63 Skrevet August 31, 2009 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#64 Skrevet August 31, 2009 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#65 Skrevet August 31, 2009 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#66 Skrevet August 31, 2009 Legger ut noen bilder her. De som ønsker større bilder av sine biler kan sende meg en PM så ornder vi det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#67 Skrevet August 31, 2009 Incoming! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#68 Skrevet August 31, 2009 Flere bilder, trykk for litt større format. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#69 Skrevet August 31, 2009 .......... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#70 Skrevet August 31, 2009 ................ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#71 Skrevet August 31, 2009 ................... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#72 Skrevet August 31, 2009 Siste bildene for denne gang.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#73 Skrevet August 31, 2009 Skrivefeil at du heter Aleksa-neder ? Uansett; det ligger bilde av deg på ableitet.no - img_0697, 0709, 0719, 0757, 0758 ... he he ja det er skrive feil:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#74 Skrevet August 31, 2009 Skal få liv i en gammel pc så skal jeg gjør et forsøk i å få ut 2 timer med film fra det meste av det spennende som skjedde på banen i helgen tror jeg fikk filmet stort sett de fleste som kjørte.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#75 Skrevet August 31, 2009 Noen som har noen bilder av en sort Audi 80 Cab ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...