#176 Skrevet Oktober 13, 2009 Tøft bilde Finn Kristian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#177 Skrevet Oktober 20, 2009 Da har jeg fått lastet opp det jeg filmet på lørdagen. Er det mulig og få noe rå matriale fra film 1 Mvh AR Racing 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#178 Skrevet Oktober 20, 2009 hei noen som har bilder av meg fra treffet?, så det sto noen og tokk bilder når jeg dro ut i slakteren ene gangen:P takker for svar=) Eneste jeg har desverre... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#179 Skrevet Januar 13, 2010 Beste bilen på hele Rudskogen i mine øyne! :klapp::klapp:ingen over,alle under ren kunst av en bil hvem sin er det ? Hei Dario! Så ikke denne tråden før nå jeg. Det var hyggelig sagt! Ser du meg til neste treff skal du få en prøvetur! mvh Sigurd.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#180 Skrevet Januar 14, 2010 (endret) hadde vært ufattelig gøy jeg kan ikke noe for det ,bilen er bare perfekt i mine øyne , fargen og alt så tusen takk for tilbudet hva er det for en leppe på den, den svarte nederst ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#181 Skrevet Januar 14, 2010 Hei Dario! Du har pm! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...