#1 Skrevet August 30, 2009 Speilet virker ikke.. Det blender ikke ned... Noen som har peiling på hva det kan være? Noen spesielle sikringer det går på, brudd eller noe sånt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 30, 2009 Og da har du selvsagt aktivert det med bryteren på speilet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 30, 2009 Og da har du selvsagt aktivert det med bryteren på speilet? Selvsagt ? Jeg bruker den ikke daglig.. Såe... How ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 30, 2009 Min Golf IV har ikkje bryter vertfall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 23, 2009 samme gjelder speilet i min seat leon ! 2001mod. lurer på hva det kan være 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 28, 2009 Jeg har også leita etter den såkalte "bryteren" men finner ingen..Men har ikke hatt problemer med at det blender så kan være at det virker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 12, 2010 Ingen som veit ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 13, 2010 Har ikke du VAG-COM? Hvis det ikke kommer noe opp der, så ville jeg testet med en diodelykt/kraftig lys mot sensoren (sitter i unedrkant av speilen). Virker regnsensoren som den skal? Kanskje flere spørsmål enn svar her nå, men disse kommer som en pakke og har sansynlivis samme styre-enhet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 13, 2010 Har ikke du VAG-COM? Hvis det ikke kommer noe opp der, så ville jeg testet med en diodelykt/kraftig lys mot sensoren (sitter i unedrkant av speilen). Virker regnsensoren som den skal? Kanskje flere spørsmål enn svar her nå, men disse kommer som en pakke og har sansynlivis samme styre-enhet. Har prøvd med ledlys rett på sensoren på speilet, og ser ingen reaksjon i speilglasset.. Og regnsensoren funker som den skal Kommer heller ikke opp noe i VAG-COM... Eneste jeg får der er feil på klima-anlegget, som forøvrig er en annen sak jeg lurer på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 14, 2010 en må ikke bruke ledlys mot slike sensorer siden ledly har en fast bølgelengde på lyset. Bruk heller ei vanlig glødepære så vil du se om dwet er liv i sensoren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 14, 2010 en må ikke bruke ledlys mot slike sensorer siden ledly har en fast bølgelengde på lyset. Bruk heller ei vanlig glødepære så vil du se om dwet er liv i sensoren. Da skal det prøves, takk .. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...