#1 Skrevet August 30, 2009 Heisann. Eg har akkuratt solgt a4en, og han som sko ha an bor i oslo må ha piggfrie vinterdekk. E der någen her som har piggfrie og som har lyst å bytta i piggdekk? Eg har ett sett med 15" felger med nesten nye piggdekk... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 30, 2009 Høres ut som en enkel kjøper å forholde seg til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 30, 2009 Han e faktisk ganske grei. E ikkje krise om han ikkje får, men eg sa eg sko se ka eg får te! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 30, 2009 det er jo piggdekkavgift i Oslo 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 30, 2009 Va det som va problemet hans. Kosta han ein plass mellom 1500 og 2000 kroner å kjøra i oslo med piggdekk! Menn sånn aligavell. Någen som har? Piggfrie altså 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...