#1 Skrevet August 30, 2009 Det kom plutselig en del hvit røyk opp fra rattkonsollen, der hvor vinduspusser-spaken er. Jeg skrudde av tenninga, og når jeg starta igjen var det ingen mer røyk. Men merka etter litt tid at vinduspusseren ikke fungerer lenger. Finner ikke kortslutningen/brannmerker sånn uten videre, noen som har erfart noe lignende? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 30, 2009 Auda.. Det er ikke noe morsomt. Min C4 ble kondemnert på grunn av slik flisespikkerier. Begynte å brenne inni dashen mot torpedoveggen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 30, 2009 Vel, der røk den nattesøvnen... Må satse på at det ikke går fullt så ille! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 30, 2009 Høres ut som det ble litt varmt inni spakstellet ditt, noe som gjerne skjer ved dårlig kontakt... og btw.. det er også ofte derfor spakstell slutter å fungere.. dårlig kontakt forårsaker varmgang som igjen fører til at kontaktflatene smelter seg inn plastikken og da mister man kontakt med dem.... pell av, sjekk og fiks 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 30, 2009 Vet om flere som har svidd brytere på rattstammen...litt rart at Audi lar det gå full spenning til hovedlys gjennom der. Det værste er at plastrøyk ikke er helt bra å puste inn. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 31, 2009 Hadde samme problemet på 1993 Audi 80. Kom hvit røyk fra viduspusserspaken. Fikk skiftet spaken. Undersøkte den gamle spaken, og det var som tidligere sagt, dårlig kontakt, så det ble varmt. Det er en del fett rundt kontaktene som ble varmt og lagde røyken. Plastikken rundt kontaktene var like fin. Er nok best å skifte spaken, eventuelt ta den av og bruke litt elektrisk rensespray. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 31, 2009 Kan man få av spakene rundt rattstammen på 80 uten å ta av rattet, eller er de også så 'genialt' konstruert? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 31, 2009 Ganske sikker en må av med rattet. Mener den er tredd innpå rattstammen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 13, 2010 Det var bare å bytte vinduspusser-spaken. Den var gammel og det ble en kortslutning i den. Alt OK når jeg skiftet den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...