#1 Skrevet August 30, 2009 Har en passat 3bg 02modellsom jeg syntes lysa på er litt rare på. Når den den står i 0 posisjon så juserer den ned lysene og hvis jeg setter den i posisjon 2 på bryteren så går den opp til vanlig posisjon. er dette vanlig? Bilen har automatiske kjørelys. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 30, 2009 mulig det kan være høydejusteringen din som det er noe galt med. står denne i 0 posisjon??? når jeg kommer til å tenke på det så kan det også være at justeringsmotoren i lampene dine har tatt kvelden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 30, 2009 mulig det kan være høydejusteringen din som det er noe galt med. står denne i 0 posisjon??? når jeg kommer til å tenke på det så kan det også være at justeringsmotoren i lampene dine har tatt kvelden. Høydejusteringa står i 0 posisjon. kanskje det er motorene det er noe feil med..hmm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 30, 2009 Høydejusteringa står i 0 posisjon.kanskje det er motorene det er noe feil med..hmm prøv å få tatt en vagcom test på bilen. regner med at du skal få det opp der. visst du prøver å bruke justerings skruen i 0 og 2 posisjonen fungerer denne på begge? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 30, 2009 Har en passat 3bg 02modellsom jeg syntes lysa på er litt rare på.Når den den står i 0 posisjon så juserer den ned lysene og hvis jeg setter den i posisjon 2 på bryteren så går den opp til vanlig posisjon. er dette vanlig? Bilen har automatiske kjørelys. Har reagert på dette på min egen og det er godt å se at det er flere med dette "problemet" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 31, 2009 Ligger vel ute flere tråder om dette, ja. Mine lykter er også slike, men dette ser jeg ikke på som noe problem Kanskje noen fra møller kunne bekrefte om det skal være slik eller ikke, med lysbryteren i av-posisjon? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 31, 2009 prøv å få tatt en vagcom test på bilen. regner med at du skal få det opp der. visst du prøver å bruke justerings skruen i 0 og 2 posisjonen fungerer denne på begge? Det skal jeg prøve, men mener det virker bare i 2 posisjonen. Har reagert på dette på min egen og det er godt å se at det er flere med dette "problemet" Du har sånn du også ja: klø : Ligger vel ute flere tråder om dette, ja. Mine lykter er også slike, men dette ser jeg ikke på som noe problem Kanskje noen fra møller kunne bekrefte om det skal være slik eller ikke, med lysbryteren i av-posisjon? Har søkt, men fant ikke noe.. Ikke det at det er noe problem, men jeg syntes det ikke skal være sånn. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...