#1 Skrevet August 30, 2009 hvorfor er det ikke stabstag i bakstilinga på min 100 c4? Åsen ser det ut på de andre c4 modelene? bare lurer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 30, 2009 er kun stål bjelker som går på kryss og tvers under ja:P man trenger tydligvis ikke å bytte dem . veldig rart d det syntes jeg å 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 30, 2009 ja for jeg synes nå det er en stabil bil å kjøre svinger med, har de noe med at stabstag foran er så kraftig? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 31, 2009 S-ene (i hvertfall Avant) har stabstag bak, men etter å ha kjørt en stund med gåent linkstag synes jeg ikke forskjellen med/uten var veldig mye å skryte av. Da må det sikkert bøffes opp endel. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 31, 2009 er kun stål bjelker som går på kryss og tvers under ja:P man trenger tydligvis ikke å bytte dem . veldig rart d det syntes jeg å Du tenker på FWD du.. Han har quattro.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 31, 2009 (endret) noen som har noen bilder/teori? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 31, 2009 noen som har noen bilder/teori? Du må ha festene i traversen og festeørene i bærearmene... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 31, 2009 Men når FWD med stiv bakaksel har stabstag, hvorfor føles min med to totalt uavhengie hjuloppheng så stiv i svingene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 1, 2009 hvorfor er det ikke stabstag i bakstilinga på min 100 c4?Åsen ser det ut på de andre c4 modelene? bare lurer. Du har ikke fordi bilen din ikke er bestillt med sportsunderstell. Har hatt både S4 og S6'er med og uten stag bak, ikke mye forskjeller til vanlig, men ved meget aktiv bruk vil nok bilen med stag bak være endel mere stabil inn/ut av krappe svinger... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 1, 2009 Takk for alle svar. Noen som vet om der er lik overføring på alle bakdiffene til c4? Er det ikke egene til automat? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 2, 2009 Takk for alle svar.Noen som vet om der er lik overføring på alle bakdiffene til c4? Er det ikke egene til automat? forksjell fra automat og manuell ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...