#1 Skrevet August 31, 2009 Hei! Noen som vet hvor jeg kan finne en "ledning" jeg kan koble fra batteriet til en stikkkontakt. eventuelt slik som kan ligge i bilen. Dette er litt påtenkt for messer o.l. og det er greit å gjerne kjøpe noe som kan ligge et sted hele tiden, slik at jeg bare stapper i en "forlengelsesledning/skjøteledning". Ellers har jeg alltid brukt en vanlig billader, men det ser ikke så fint ut.. Noen gode råd, noen som har gjort lignende? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 31, 2009 Mulig jeg misforstår, men du må jo uansett ha en lader mellom...eller tenker du på en kabel med "innebygd" lader? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 31, 2009 Om du du har motorvarmer kan du kjøpe lader fra Defa. denne har du permanent montert da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 31, 2009 Tipper du finner noe du kan bruke på http://www.installbay.no Vet det er mange som bruker DEFA miniplugg. Men som sagt over her, du må jo uansett ha en lader, men den kan selvfølgelig bygges inn i bilen og skjules, for så å bare ha en plugg på støtfangeren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...