#1 Skrevet August 31, 2009 Hei!i forbindelse av bytte av girkasse,tenke jeg det var lurt og bytte simring til veiva,da jeg tror den svetter litt.MEN,ringte møller for og bestille og dem mente jeg måtte bytte hele plata simrigen sitter i?1300,-kr: eek :må da gå ann og få den simr.løst?evt.hvor?tips? mvh kjetil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 31, 2009 mekonomen har løs hvertfall Ellers får du tak i om du har måla på den. Koster rundt 100.- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 31, 2009 mekonomen har løs hvertfallEllers får du tak i om du har måla på den. Koster rundt 100.- Aha:)takk for den!innbilte meg at dem ikke hade det,men da ringer jeg dit: vinke : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 31, 2009 ellers har 034 hele plater til ett par hundre kroner også.. byttet nettopp hele min.. tenkte det var lettest og best... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 1, 2009 Du får den ringen løst uten plata originalt fra audi/vag også. Det gjorde hvertfall jeg for et par år siden. Har org-esken med delenummer hjemme. Kosta en 2-300 kr. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...