Trøbbel med vann på gulvet i kupe.

Anbefalte innlegg

Hadde på en passasjer i baksetet på høyre side i dag, og han klaga på at det var vått i setet.

Jeg trodde naturligvis ikke på han og mente at bilen skulle være helt tett, men når jeg stoppa bilen gikk jeg bak og sjekka, og der så det ut som noen hadde tømt vann i setet.

Har vært et h****** regn de to siste dagene, men det skal jo ikke ha noen grunn? Er hele sitteputa på høyresida og litt oppover ryggen.

Dørken er helt tørr, så jeg sjønner ikke noe som helst? Dørsidene og vinduet er tørt det også.

Hva er galt??: gråter :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke stått parkert slik at bilen får litt vridning på seg? skjedde meg en gang da jeg sto parkert halvveis i en grøft, rant vann inn toppen av døra og drypp i setet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke stått parkert slik at bilen får litt vridning på seg? skjedde meg en gang da jeg sto parkert halvveis i en grøft, rant vann inn toppen av døra og drypp i setet.

Sto på en flat asvalt innkjørsel, så det skal ikke være noe vridning der :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

dørpakning slitt/deformert?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Få noen til å sitte inne i bilen mens du spyler bilen med hageslange :/

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pakningene ser fine ut da.. Men kan jo prøve å spyle på å se om det er noe lekkasje noe sted..: bh :

Er vertfall noe dritt når sånne ting skjer.:shf:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg tørka reint under setene, og plukka ut sitteputa og lagt den på badgulvet i håp om at den skal tørke opp igjen.. Noen som har forslag til å tørke seteryggen i full fart?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekka du om det var vått i taket?

Kan jo hende det kommer vann inn med rails'en om du har det på bilen?

Men beste er jo å få noen til å spyle utvendig når du sitter med lykt inni bilen å ser etter lekkasjen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekka du om det var vått i taket?

Kan jo hende det kommer vann inn med rails'en om du har det på bilen?

Men beste er jo å få noen til å spyle utvendig når du sitter med lykt inni bilen å ser etter lekkasjen

Nå er jeg forbanna igjen.. I dag tidlig når jeg satte meg i bilen var det vått i dørken under baksetet.

En kamerat av meg spylte mens jeg satt i bilen, men så ikke en dritt.. Og taket er helt tørt.. : gråter :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

takluke?tett drenering?slangene går ett stykke ned i stolpene...eneste måten å få det tørt på er lufting....alle dørene på vidt gap og litt varme...=o)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå er jeg forbanna igjen.. I dag tidlig når jeg satte meg i bilen var det vått i dørken under baksetet.

En kamerat av meg spylte mens jeg satt i bilen, men så ikke en dritt.. Og taket er helt tørt.. : gråter :

i dørken under sete som i der sete skal være sant? ikke på gulvet?

Skjønner frustrasjonen din, vannlekkasje er en plage!

Vannet renner ikke oppover og når det i tillegg er vått på seteryggen er det jo veldig mye som tyder på at vannet kommer fra tak/dørkarm/c-stolpe et sted, men vankelig å si.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

i dørken under sete som i der sete skal være sant? ikke på gulvet?

Skjønner frustrasjonen din, vannlekkasje er en plage!

Vannet renner ikke oppover og når det i tillegg er vått på seteryggen er det jo veldig mye som tyder på at vannet kommer fra tak/dørkarm/c-stolpe et sted, men vankelig å si.

Det er under der sitteputa er ja.. Men jeg har for meg at det har vært en dør som har stått litt åpen, slik at vann har regelrett regna inn i sprekka slik at det har blitt vått både på sittepute og på ryggen.. Men jeg vet ikke.

Skal spekulere litt mer på det senere i dag tror jeg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.