Høstreff Dokka Gatebilklubb 5,September

Anbefalte innlegg

Hei,

fikk en melding av en kompis her om dagen om ett treff, har brukt å være bra med liv på disse treffene,

skriver det som sto i meldinga under her.

Dokka gatebilklubb ønsker velkommen til høsttreffet den 5.september, Portene åpner kl 0900 og kjøringen starter kl 1100, Det blir utstilling, effektmåling i benk, breisladdkonkuranse og mer, kommer fler gromme biler på over 500hk, spre dette videre og ta med en gjeng folk, hjertelig velkommen,

Dette treffet er da på dokka på vinjarmoen bilbane

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer, ble oppringt og fikk en beskjed om at jeg hadde fått utstiller / demo stand plass utenfor Mekonomen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

eg skal ogso med bimmer´n min :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har lyst. men veien til dokka er ett helvete!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har lyst. men veien til dokka er ett helvete!!

Tja, etter dem gjorde ferdig siste del like før Dokka er det ikke noe stort problem. Jeg kjørte Gjøvik - Dokka senest i går med store hjul og mye senk. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tja, etter dem gjorde ferdig siste del like før Dokka er det ikke noe stort problem. Jeg kjørte Gjøvik - Dokka senest i går med store hjul og mye senk. :)

kjørte gjøvik-dokka i går jeg også,slo nedi med fangeren 3 ganger på veien. not kult.. men skal i vei.. drar klokka ti fra redal.. med ei opel kolonne! :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

neste gang skal jeg knuse deg raymond :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

lykke til.. :P

ble litt "knust" av en lettere rund velt med Skyline idag.. men godt det gikk bra med oss da, selv det er skikkelig ergelig med bilen..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

lykke til.. :P

ble litt "knust" av en lettere rund velt med Skyline idag.. men godt det gikk bra med oss da, selv det er skikkelig ergelig med bilen..

duh.. nå har jeg fått tak i guitar! så nå skal det virkelig øves! skal ikke på treff med deg før jeg kan knuse deg! hehe..

ja skylinen ja : eek : det var enda godt ola hadde bur!!

å biler kan fikses!så enda godt det gikk bra med dere! :):) har en del bilder av det på hiddenen om du/dere vil ha...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

duh.. nå har jeg fått tak i guitar! så nå skal det virkelig øves! skal ikke på treff med deg før jeg kan knuse deg! hehe..

ja skylinen ja : eek : det var enda godt ola hadde bur!!

å biler kan fikses!så enda godt det gikk bra med dere! :):) har en del bilder av det på hiddenen om du/dere vil ha...

ja da er det bare å øve da.

Enda godt det var bur i Skyline ja, Ola er en dyktig sjåfør men hadde ikke hellet med seg i denne svingen. Kjente taket slo i hodet mitt i hjelmen min.. så Burret takker jeg for at var der.

Kan godt sende meg bilder av det, moro å se hvordan det ser utenifra også..

(sender deg en PM jeg)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.