Lakkering av lister A6/C4?

Anbefalte innlegg

Et lite spørsmål. Jeg kunne selvfølgelig ha spurt lakkererne på jobben, men de er kunn negaive så da spør jeg heller her.

Jeg har en A6/C4. Listene som sitter i bunn av dører og over gang kanal/skjermer. Dersom de blir lakkert, selvfølgelig med god grunn arbeid. Vil det sitter?? eller vil lakken flasse av etter hvert.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

På min er det begynt Å flasse litt rett bak forhjulene,men det kan nok være resultat av steinsprut.( har ikke skvettlapper)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lurer på det samme,lakkereren eg snakka med i dag sa dei var for myke

og att steinspruten kom til å "spise" opp lakken ganske snart! blir stygt å lakkere kanalene og ikkje listene!!: bh :

Skvettlapper?? Sukk Stønn!!: gråter :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lurer på det samme,lakkereren eg snakka med i dag sa dei var for myke

og att steinspruten kom til å "spise" opp lakken ganske snart! blir stygt å lakkere kanalene og ikkje listene!!: bh :

Skvettlapper?? Sukk Stønn!!: gråter :

 

Dette er bare bull . min svoger er lakkerer og han har lakkert slike lister for meg flere ganger uten problemer og ingen flassing : rock :

Det er bare å ha i noe i lakken som gjør lakken mykere og tøylig så dette er ikke noe problem !!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var fint, da lakkes disse før sommeren, nye må jeg og ha:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.