#1 Skrevet Januar 4, 2005 Et lite spørsmål. Jeg kunne selvfølgelig ha spurt lakkererne på jobben, men de er kunn negaive så da spør jeg heller her. Jeg har en A6/C4. Listene som sitter i bunn av dører og over gang kanal/skjermer. Dersom de blir lakkert, selvfølgelig med god grunn arbeid. Vil det sitter?? eller vil lakken flasse av etter hvert. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 4, 2005 På min er det begynt Å flasse litt rett bak forhjulene,men det kan nok være resultat av steinsprut.( har ikke skvettlapper) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 12, 2006 Lurer på det samme,lakkereren eg snakka med i dag sa dei var for myke og att steinspruten kom til å "spise" opp lakken ganske snart! blir stygt å lakkere kanalene og ikkje listene!! Skvettlapper?? Sukk Stønn!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 12, 2006 Lurer på det samme,lakkereren eg snakka med i dag sa dei var for mykeog att steinspruten kom til å "spise" opp lakken ganske snart! blir stygt å lakkere kanalene og ikkje listene!! Skvettlapper?? Sukk Stønn!! Dette er bare bull . min svoger er lakkerer og han har lakkert slike lister for meg flere ganger uten problemer og ingen flassing Det er bare å ha i noe i lakken som gjør lakken mykere og tøylig så dette er ikke noe problem !!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 12, 2006 Det var fint, da lakkes disse før sommeren, nye må jeg og ha:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...