#1 Skrevet Januar 4, 2005 Harlo. Vanlig skravletreff ikveld ved arenum klokka 1900. Håper dem som kan stiller! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 4, 2005 Hei, gikk greit i kveld dette Thomas, men turen på vekten til biltilsynet var tankevekkene. Bilen min 1,8TQ Avant med 3/4 tank veide 1550 + fører ! Den må slankes før banekjøringen og du har fått oppgradert TTen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 4, 2005 F.en... skal si tiden går fort!! hvor mange stillte i fine været? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 4, 2005 Og jeg har fortsatt sommerhjul 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 5, 2005 He he ja det var overraskende med vekta på bilen din. Det er sikker stolene som veier mere tenker jeg. TT`n veide det den skulle så takk for det. Men du får legge A4 på slanking frem mot Vålertreffet da: haha : Takker til dem som stilte igår! Hei, gikk greit i kveld dette Thomas, men turen på vekten til biltilsynet var tankevekkene. Bilen min 1,8TQ Avant med 3/4 tank veide 1550 + fører !Den må slankes før banekjøringen og du har fått oppgradert TTen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 5, 2005 Hey! Litt kort varsel der ja. Ikke alle som sitter foran pc`en på jobb "vett'u". Ja ja, vi får ta det igjen om en måned. Eller blir det 2 treff i måneden fremover. Hadde jo vært stas....... PS!Må jo ha en grunn til å vaske bilen i drittværet! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 5, 2005 ja SORRY! det ble litt snaut denne gangen, men vi har jo hatt som fast at vi alltid treffes den første Tirsdagen i vær mnd. Sånn har det vært i 2år nå. Men neste gang stiller du Kim. Snakkes. Hey! Litt kort varsel der ja. Ikke alle som sitter foran pc`en på jobb "vett'u".Ja ja, vi får ta det igjen om en måned. Eller blir det 2 treff i måneden fremover. Hadde jo vært stas....... PS!Må jo ha en grunn til å vaske bilen i drittværet! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 5, 2005 OK! Det får gå for denne gangen. He he. Då stiller eg nyvasket og pen tirsdag 010205. (då e det jo snart vår, sommerdekk og niks salt , eller......?!?) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 6, 2005 Ja det får du gjøre. Du er hjertlig velkommen! Vi ses... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...