#1 Skrevet August 31, 2009 hei, jeg skal lakere s4 en den er nå i orginal panter black metalic. men jeg har lyst på vit perlemor fra bunn til start av tak, men lurer på svart tak å panser med matt svart grill, mener dere dette blir litt radikalt? eller burde jeg ha svart opp til taket å vitt tak å panser synes selv det kanskje ikke er like fint høres noe rart ut, men jeg vil gjærne høre hvordan dere tenker så kanskje jeg får bestemt meg litt fortere hehe, mvh Nicolas 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 31, 2009 sort/hvit hørstest litt gammel politi bil ut for meg.. ser det ikke helt for meg? mulig du skulle fått noen til og photoshoppet litt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 31, 2009 Lakker den i en hvit original farge, så kan du heller legge folie på det du vil ha svart. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 31, 2009 he he politi bil ja kanskje! tenkte på noe i den duren nye bmwer å audier kommer i nå med vit bil med svart tak! type men ja bare å spytte ut med ideer! alt blir satt pris på av forslag! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 31, 2009 Syns du skal gi beng i fancy kombinasjoner på dette karosseriet jeg, de tar seg best ut i enfarga utgaver. Men hvilken farge du velger får du nesten gjøre litt som du selv vil, men jeg er ikke sikker på at hvit er det rette heller på disse bilene, men dette er min mening Var jeg deg ville jeg gått for helsort bil, eller kanskje gunmetal på hele bilen med sorte detaljer. Kunne blitt litt mafia over det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 1, 2009 Husk også på at om du skifter farge og det skal være ordentlig må man ta i døråpninger, motorrom og alt slikt. Store flater, og en omlakkert bil som bare er tatt utvendig er verdt nix & nada på bruktmarkedet. Tofarget lakk på disse bilene er det også "ingen" som vil ha, så om du skal eksperimentere, legg heller folie. Hold grunnfargen i samme eller en lik tone som originalt, så slipper du å lakkere motorrom og dørkarmer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 1, 2009 ok, begynner å tippe tilbake til orginal fargen nå ja hehe, ;=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...