Lurer på ny bil A8 3,3 common rail

Anbefalte innlegg

Er temmelig sugen på å reise til tyskland å hente meg bil igjen, tenker da på en 2004 modell Audi a8 med 3,3 liter common rail V8 motor, er det noen her på forumet som har kjennskap til disse motorene?

Å om de har noen spess svakheter?

får bilen der nede til mellom 90-110k, å må ut med 220k til Jens stoltenberg som alle stemmer på hvert fjerde år. he he

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen her i klubben som har hørt noe som helst om denne bilen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har hatt inne på jobben flere ganger en 4.0 TDI, her måtte samtlige dyser byttes, grunnet slitasje, men dette var sikkert fordi de hadde byttet topper på denne uten å skifte dysene, har vært kollisjonskadet og har hatt mye motortrøbbel etter dette, men overall en flott bil denne 4.0 TDIen, drar som ett uvær!!

ellers bruker denne noe skiver og klosser, vertfall forran, er jo en stor og tung bil dette her så skal litt til for å stoppe :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siden du bor i Ølen å kjøre S6 så kjenne du heilt sikkert Oddbjørn, som eg jobbe med, he he

Eg vurderte 4,0 og men ser at det blir jo helt umulig å ta inn meg jens som statsminister, hadde vi bare fått na siv til makta så hadde det kansje vært en sjangs, men har derfor funnet ut at 1700 kilo aluminium kan godt flyttes av en 3,3.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.