#1 Skrevet September 1, 2009 Hei, Temperaturmåleren i dashen min fungerer ikke, samt radiatoren hører jeg ikke slå seg på. Er disse to koblet sammen på ett hvis? eller er de bare to forskjellige ting? Hvor bør jeg begynne å feilsøke? jeg har en 12V strømforsying jeg kan bruke til å teste radiatoren min om det er mulig. Golf 4 1998. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 6, 2009 Ingen som vet? evt hvor ligger denne temperaturmåleren? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 8, 2009 Det er kun en føler som styrer innslag av vifte, signal til ECU og instrument. Heter G62. Hvilken motor er det du har? På de fleste motorene er de ganske enkle å skifte. 4 polt kontakt, mest sannsynlig blått stikk, og grønn føler. Står festet med en låsering. O-ringen som tetter føleren pleier å sitte igjen inni flensen når du drar ut føleren, denne må du fiske fram oppi alt sølet som også renner ut. Så setter du bare i den nye føleren med ny o-ring. Klarer du å gjøre det raskt, slipper du å lufte kjølesystemet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...