#1 Skrevet September 1, 2009 Hei, Behøver bremseklosser (foran og bak) til Passat 3BG, gjerne et merke som ikke støver så mye og reduserer vibrasjoner til OK pris. (3B) (II) 4-Motion Diesel 2.5 TDI ChassisNr: WVWZZZ3BZ2E093677 Årsmodell: 2002 Mvh Johan Hatlelid 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 1, 2009 Gå under "tilbud". eller ring brakes.no, mekonomen, NBS etc.. ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 1, 2009 jeg kjøpte fra http://www.cquence.net for ca en mnd tid siden. MEGET hyggelige priser og sender utrolig fort. jeg bestilte kermamiske klosser fra dem og det støver så og si ikke i det hele tatt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 4, 2009 Takker for input! Jeg fikk bestilt klossene der jeg kjøpte skiver, fra hovwdiaudi.dk.. Så gjenstår det å se om det er ok klosser, kjørestilen min er ikke lengre sport så vi får se hvordan disse fungerer for normalt bruk. Tror det var Pagini (?) til 750 for bak+frem, så kommer det vell på noen kroner. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 4, 2009 hvis du har vibrasjoner så er det nok ikke klossene som gjør det! Det kan være bremseskiva du som lager vibrasjoner. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...