#1 Skrevet September 2, 2009 Har alle vinduene til golf 2 med original grønntoning. Tenkte 2-3000,- for alle 6 samlet. Ønsker i første omgang ikke å dele opp, men ta kontakt for pris på enkeltruter da jeg har noen ekstra. Bakrute er valgfri med eller uten hull til GTi vinge. 200,- i tillegg for den uten hull. Men ved hurtig handel er jeg åpen for bud. Edit: Passer kun 2-dørs bil fra 1988 modell. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 21, 2009 Bilder selger bra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 22, 2009 Har du en strøken bakrute? Med hull (skal på en Rallye i så fall). Hørt at det er forskjellig bakrute på GTI og Rallye, kan det stemme? Evt. pris? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 13, 2011 Pris for sideruter fremme? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 13, 2011 600,- for begge om du henter, og det regner jeg med du gjør 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 14, 2011 Den er grei, kommer ut en dag når du er hjemme jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 14, 2011 Er i verkstedet nå. Bare å komme 41122747 hvis du ikke har nr lenger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 14, 2011 Kommer i land i morgen, hvis orkanen gir seg, så det blir nok ikek i dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 2, 2011 Sideruter foran er solgt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 13, 2011 har du bakrute med fungerende varmetråder, og hel frontrute? evt stk. pris, og samlet pris? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 14, 2011 hehe, null stress joggedress 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Februar 18, 2012 Noen som trenger glass? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...