#1 Skrevet September 2, 2009 Høøøø??? Blir det noe, eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 2, 2009 Klart det blir noe! Men jeg har nok ikke anledning til å sitte så lenge, da jeg, tro det eller ei, skal ha eksamen på fredag... Men jeg dukker opp, med fru. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 2, 2009 Jeg kommer nok 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 2, 2009 kommer et par færskinger fra Borre i morgen og=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 2, 2009 Jeg kommer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 2, 2009 kommer kaaaanskje 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 2, 2009 når klokka? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 2, 2009 når klokka? Mener det er 18.30 Jeg kan desverre ikke pga jobber ettermiddagsskift. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 3, 2009 Jeg kan ikke grunnet møte på jobben 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 3, 2009 Jepp, 18:30. Se i en tidligere tråd om parkering, så du ikke må betale skjorta bare for å sette fra deg bilen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 3, 2009 Trenger jeg egentlig å nevne at jeg kommer?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet September 3, 2009 Hehe.. Bedre å si at man kommer enn ikke kommer, kanskje? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet September 3, 2009 må desverre si at jeg ikke kommer selvom klokka er i seineste laget for og si ifra kanskje. hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet September 3, 2009 Jeg måtte være hjemme med kidden :\ Dama måtte jobbe gett... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet September 3, 2009 Hei! vil bare takke for en utrolig koslig kveld på peppes! og takke for den gode motakelsen jeg/vi fikk=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet September 3, 2009 Veldig hyggelig å se nye fjes for oss også, håper dere er blandt de 'faste' heretter! Vi ble vel omtrent 12 når alt var telt opp, slett ikke ille. Mye juging, gode/dårlige historier, og som vanlig bra service, denne gangen var det Lene som passet på oss. Det ble diskutert litt hva vi kunne finne på fremover, og flere mente vel at TT RS kunne være et fint testobjekt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet September 4, 2009 ja jeg er med, så lenge studentlommeboka tillater det=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet September 4, 2009 Ja, veldig hyggelig mottagelse Nå har jeg hatt gleden av å møte de fleste før enten via Thomas eller bare fordi man er fra Nykirke, men hyggelig å møte flere! Skal nok ikke se bort ifra at vi dukker opp igjen. Siden jeg var sjåfør i går, så er det noen som skylder meg noe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet September 4, 2009 Ja, takk for trivelig lag, regner med det tok seg bra opp når jeg dro. Kan forøvrig melde at jeg bestod eksamen, så her skal ikke fremtidige lokallagsledere får skylde på det når de ikke dukker opp på treff gitt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet September 4, 2009 Gratulerer! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet September 5, 2009 gratulerer hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...