Reisebrev Edition38 S³crew

Anbefalte innlegg

Så helt knall ut det der!

hadde vært fett og tatt seg turen ned dit, mindre kluss med politi og slik med tanke på høyde og ombygde biler der nede?

Og hvordan vil dere sammenligne det mot worthese?

Nå var ikke akkurat Wörthersee noe problemområde hva angår lave biler heller, da. Det er ganske mange tusen biler der i løpet av treffet, og folk flest slipper unna. Det var vel generelt sett uflaks og at bilen til Mattis kan kategoriseres som EKSTREMT lav som gjorde at han ble stoppa. Det er nok større sannsynlighet for å bli stoppa på vei til jobb her hjemme. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare lurer på hvorfor det har blitt "ut". :D

Fordi alle nissene med fake split og replika felger kjører rundt med klistremerkene, ikke de ekte felgentusiastene som har noen sett med felger for mye og bytter ofte. Alle gjør da, ergo hele saueflokken------>sheep-whores

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Null kluss med politiet og myndigheter i England. De er så sære at de ikke trenger godkjenning på ombygging. Så lenge bilene møter avgasser og slikt, er de godkjente.

Jeg vil rate Edition38 langt over Wörthersee. Stemningen var en helt annen. Gjennomført, laidback og hyggelig. Kanskje det viktigste av alt; man kan kommunisere med folk. Det gjør det lettere å cruise rundt på campingen, og faktisk forstå hva folk roper til deg.

Wörthersee i de offisielle dagene vil jeg sammenligne med Gatebil, dog med bedre kvalitet, og hovedsaklig VAG. Når det skal sies, reiser jeg gjerne tilbake til Wörthersee, da uken før treffet starter.

:)

Vært kult og fått med seg ett treff neste år utenlands, men måtte jo blitt enten eller..

Nå var ikke akkurat Wörthersee noe problemområde hva angår lave biler heller, da. Det er ganske mange tusen biler der i løpet av treffet, og folk flest slipper unna. Det var vel generelt sett uflaks og at bilen til Mattis kan kategoriseres som EKSTREMT lav som gjorde at han ble stoppa. Det er nok større sannsynlighet for å bli stoppa på vei til jobb her hjemme. :)

aah, ble bare dratt litt opp i skyene altså ? :o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så ut til å være alvorlig gøy dette!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

aah, ble bare dratt litt opp i skyene altså ? :o

"litt"? :P Halve forumet oppfattet jo denne tekniske kontrollen som et større problem enn invasjonen 9. april 1940.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På Edition 38-forumet var det en del som mente at treffet har blitt i største laget, med en del partyduster som gjør hærverk, og bøllete sikkerhetsvakter som nærmest kjører på bilene for å få folk til å flytte seg. Så dere noe av dette?

(Ikke at det er verre enn de offisielle dagene på Wörthersee altså...)

Ellers er det jo arti å få bekreftet at andelen med "riktige" biler er en helt annen her enn i Østerrike :cool:

Jeg er også helt enig i at Wörthersee bør oppleves helga før treffet!

Første II'eren jeg har sett som har utført en ide jeg hadde til mitt ex-prosjekt Rolf.

Nemlig å fjerne tåkelysa og i stedet bredde undergrillen i fangeren ut mot sidene.

Hadde vært arti å se et lavere bilde av fronten. Og ikke minst sett noen i Norge gjøre dette trikset ;)

Dag 3: Lørdag 5.sept del1

Ed38_036.sized.jpg

Mk2 VR

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På Edition 38-forumet var det en del som mente at treffet har blitt i største laget, med en del partyduster som gjør hærverk, og bøllete sikkerhetsvakter som nærmest kjører på bilene for å få folk til å flytte seg. Så dere noe av dette?

(Ikke at det er verre enn de offisielle dagene på Wörthersee altså...)

Ellers er det jo arti å få bekreftet at andelen med "riktige" biler er en helt annen her enn i Østerrike.

Jeg så ikke noe av verken hærverk, eller vakter som gjorde noe overilt. Men, det ble visstnok stjålet to nedre griller fra en R32 frontfanger på en av premiebilene den siste natta. Og det er rimelig frekt.

Vaktene gjorde en grei jobb etter mitt skjønn. Slik som å stoppe folk som kjørte i fylle. Folk som hang ut av ruter,takluker osv. Når såpass mye folk samles på ett sted, så er det vel kanskje like mange meninger om hvordan treffet ble gjennomført. Men, jeg storkoste meg, og det tørr jeg påstå at de aller fleste gjorde.

Og andelen rette biler var skyhøy. Nå har jeg enda til gode å komme meg til Østerrike, men etter bilder derfra, og de siste årenes plastinvasjon på tyske og europeiske biler, så vil jeg påstå at E38 om mulig var enda bedre i så måte.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så ut som en kul tur, frister med ein nu-school bil som går når den skal gå:) Ikkje slik som min..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.