noen forslag til festing av sideblink lys? C4

Anbefalte innlegg

har akkurat hat bilen til lakkering og når jeg kom tilbake og henter bilen så viser det seg at side blinklysa faktisk var limt fast i bilen med tec7 så nå er blinklyset løst. kan virke som om det er bytteskjermer uten ordentlige spor til og feste de med? det er hull i forkant men ikke noenting bak?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De stikker ihvertfall ikke av om du bruker tec 7 igjen...

Maskèr og legg på nytt før du setter på glasset, så blir det ikke unødvendig mye klin!

Har ikke opplevd å måtte bytte pære i disse lyktene i de 10 årene jeg har hatt min bil..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe var akkurat det jeg tenkte på. jeg hadde ikke lyst i tilfeldet en pære skulle gå. kjedelig og måtte ta ut innerskjermen hver gang du skal bytte pære. men hvis de faktisk holder så lenge så hadde det jo kanskje gått ann og byttet de nå. for sikkerhets skyld og lime de igjen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan er det egentlig disse er festet originalt da? På det jeg har vært av med måtte jeg lime fast på nytt, da brukte jeg sikaflex. Ser jo ut som om det er et ekstra hull (ca. 5mm) hvor det er plass til en liten propp eller et klips.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

han som lakka bilen sa det orginalt var 3 hull i skjermen. et stort i midten der pæra kommer ut et lite foran og et lite bak med og også er det 2 små utstikk på blinklyset som klikkes inn de to siste hullene. jeg mangler hullet og taggen bak på hver blinker så de henger dårlig. hehe er det han sa til meg ihvertfall :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.