#1 Skrevet September 2, 2009 Noen som vet hvor man kan få tak i carbon interiørlister til passat 3bg? andre carbon deler mottas med takk!!! vet at carbon dynamics lager til golf og jetta men ikke til passat:( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 2, 2009 det er ikke ekte lister som sitter i passaten. det er alu lister som er dekket med carbon look folie. dette får man kjøpt på møller og mulig man kan finne noe på ebay 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 2, 2009 jeg vet at de originale bare er tynne alu plater, men får man tak i noe sånt i carbon? jeg har sett litt på sånn interiørfolie i ekte carbon men man vil jo se litt av den originale i kantene og sånt da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 2, 2009 jeg har ihvertfall aldri sett dette i ekte carbon. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 3, 2009 okei, da må det evt bli lakk eller folie 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 5, 2009 (endret) Ebay.. http://global.ebay.com/VW_PASSAT_3B_3BG_CARBONALUWOOD_INTERIOR_DASH_TRIM_KIT/390088441455/item 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 6, 2009 jalla, jalla, jalla.... hvis jeg skal kjøpe noe skal det være ordentlig:) ellers lakkerer jeg de:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...