#1 Skrevet September 2, 2009 Hei! Jeg lurer kanskje på å kjøpe disse felgene: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/The-New-BBS-CH-black-edition-Wheel-19-offset-50mm_W0QQcmdZViewItemQQ_trksidZp3286Q2em20Q2el1116QQhashZitem5628d3abe6QQitemZ370052148198QQptZMotorsQ5fCarQ5fTruckQ5fPartsQ5fAccessories Men det jeg lurer på er åssen det kommer til å bli på en Golf MKV GTi? Jeg har nå et sett med BBS Air II CK. Disse er: 235/35/19 ET 32. Men med den ET`en så stikker hjulene på utsda av skjermen og den går innat skjermen i dumper og kan ikke ha full bil. Men går det bra å senke bilen med de felgene jeg har tenkt på? Med ET 50mm. Er det ikke original ET 45mm på disse bilene egentlig? Sånn ser mine felger ut nå: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 2, 2009 det kommer vel ann på kva bredden er på felgen du linker til. ET50 skal gå under, bygger meir innover. men bygger den formykje så kan den treffe fjørbeinet/dempere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 2, 2009 Litt usikker på GTIen, men standardbilene med denne plattformen har vel ET52 norm. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 2, 2009 Er felgene smalere enn 9" er det bolt on. Vil anbefale maks 225/35-19 på Golf 5 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 2, 2009 Er felgene smalere enn 9" er det bolt on. Vil anbefale maks 225/35-19 på Golf 5 Prøvemonterte engang i tida 9,5x20 ET43 på Golf 5 GTI og det gikk såvidt innover foran, dvs buttet ikke i fjærbenet. Det stakk langt utenfor men det er jo en annen saga. Det tilsier i hvertfall at 9 tom ET 49 (som bygger like langt inn) går og da går sikkert 9 tom ET50 også. Men mulig hjulet treffer innerskjermen under full sving, så en 5mm spacer er kanskje greit evt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 2, 2009 Ok. Dette er da 19 x 8.5 Kommer det til å funke da? Har planer om senking.. Er det noen som vet hva org. ET er på disse bilene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 2, 2009 Ok. Dette er da 19 x 8.5 Kommer det til å funke da? Har planer om senking.. Er det noen som vet hva org. ET er på disse bilene? Er det ikke 6,5x16 ET50 på både Golf 5 og Touran fra fabrikk da? Mener det er rundt 50 uansett felgstørrelse. 8,5x19 ET50 funker helt fint skulle jeg mene, mener jeg har sett BBS CH i denne dim på Golf 5 før. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 2, 2009 Abt sine felger til Golf 5 har vel også ET 50? mener mutterns 16" er ET 45 og mine 7,5x17" vinterfelger var 51. GTI felgene er vel 54 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 3, 2009 GTI har org. ET 51:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 3, 2009 Låner den tråden her litt jeg.. her sett på noen felger jeg vill handle i vinter, de er ET55 eller ET35 Vill jeg få på ET55 forran!? ET35 er jeg kanskje sikker på det vill passe bak! eller? Går ET35 forran montro? 19x8.5 det her også! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 3, 2009 (endret) Jeg har 8,5x19 ET45 med 225/35-19, og med litt senk og riktig hjulinnstilling så er dekket så vidt borti innerskjermen i store dumper (tar i innerskjermen ved hjulbua). Sjekk salgstråden min for bilder! http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=18845751 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet September 3, 2009 så da går jo ikke ET55 da med anre ord edit: men det kan jeg jo lett space ut så det blir et 40 eller.no, så kan jeg bruke ET35 felgene bak! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet September 3, 2009 Joda ET55 går muligens! Hvis ikke så trenger den 5 mm spacer. Min tar så vidt utover, ikke innover. ET35 krever nok mye camber hvis du skal senke.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet September 3, 2009 Ser ingen problem med et55 forran , mine er 8,5 et 48. .. hav av plass inn til fjærbein..dog, har ikke jeg Coil bein..... Rh NAj i 9x20 har jo en et 60 ...? De går jo på... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet September 3, 2009 Joda ET55 går muligens! Hvis ikke så trenger den 5 mm spacer. Min tar så vidt utover, ikke innover. ET35 krever nok mye camber hvis du skal senke.... har 9" nå med et 38 ;D å det går jo så det suser! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet September 3, 2009 har 9" nå med et 38 ;D å det går jo så det suser! : klø : Har du bilde av det. Det må jo stikke langt uttenfor 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet September 3, 2009 (endret) : klø :Har du bilde av det. Det må jo stikke langt uttenfor næææ, ikke så veldig ;D ikke så farlig å få felgen på innsiden, bare dekkbanen er innenfor hjulbua:D (215/35) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet September 4, 2009 næææ, ikke så veldig ;D ikke så farlig å få felgen på innsiden, bare dekkbanen er innenfor hjulbua:D (215/35) Det der er jo en golf plus, ikke en "vanlig" golf v. Har den det samme inpresset som "vanlig" golf v den da ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet September 4, 2009 Ta en titt her http://www.golfmkv.com/forums/showthread.php?t=59761 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...