Passat 2001 (Råd ang. hovedlys)

Anbefalte innlegg

Har en passat 01 stasjonvågn :) Holder på å spekkulere i å kjøpe meg noe stylish belysning til bilen. Syns det er litt trist å se mange andre som ruller på veien har disse fine hvite skarpe lysene som gjør at bilen ser fresh og ny ut. Jeg har ikke så super mye peiling på akkurat dette me belysning, men jeg vet jeg kan få kjøpt led lys til skilt lysa. rygge og innvending belysning.

 

Men det som da blir litt vanskeli for meg å avgjøre er utvendig forran. Grøfte og kjøre lys, langlys også for den sags skyld. Jeg har nylig fått satt på øyelokk og sånn så har ikke så veldi lyst å skifte ut hele lysene forran, men samtidi så har jeg litt lyst på eagle eyes ellerno. Angel eyes blir for blankt kanskje etter min mening.

 

Men uansett, noen som kan komme med tips og ideer så tar jeg gjerne hjertelig imot her jeg sitter : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøp xenon kit. For all del ikke bytt ut di orginale front eller baklyktene.De orginale ser 1000 ganger bedre ut enn alle "styling" lykter som finnes til disse passatene 3bg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

C:\Users\Kim og Vibeke\Desktop\Passat\DS test

 

Kan ikke lage link fra din egen harddisk..:) Må lastes opp på nett, f.eks photobucket.com

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er egentlig enig med deg der, men må jeg bytte ut hele sokkelen da og ha slike bokser en plass fremmi motor rommet til xenon pakken? Da blir det et kitt til grøftelys, et kitt til kjøre lys osv

DSC00718.jpg

DSC00725.jpg

DSC00716.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da fikk jeg det til vettu :P må jo prøve først da vettu :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er også på utkikk etter skinnseter skinn interiør til bilen hvis noen vet om noe. Kjøpte bilen for 1 år siden og da var den dønn orginal, dem fleste vet og ser vel va som har blitt gjort til nå regner jeg med :D

 

Fant ut det meste egentli på http://www.bilkabel.com . Jeg mangler bare xenon pakke for kjøre og lang lys

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

du får kjøpt xenon kit fra flere her på forumet som er mye billigere typ. 800- 1500kr. Se under tilbud. og søk på xenon

 

Ligger skinn/alcantara interiør på finn til ca 8500kr

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har montert noen nye hovedlykter på min Passat, og di er mørkere og med angle eyes. Ble meget bra :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.