Polakkene kan hvis de vil, Wolfsgruppe 08 & 09

Anbefalte innlegg

2008 treffet

 

 

2009 treffet

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

selvfølgelig kan de det! ...hvem har sagt de ikke kan ;)

mye stilfullt der

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alle som tar turen til norge for å plukke jordbær vil jeg vel si at ikke "kan" :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alle som tar turen til norge for å plukke jordbær vil jeg vel si at ikke "kan" :P

 

Helt enig.... værtfall når man ser å de tullinga som holder til her i distriktet kjører =P

Ikke mye pent å se i omerådet rundt Lund på Kolbu akkurat !!! hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helt enig.... værtfall når man ser å de tullinga som holder til her i distriktet kjører =P

Ikke mye pent å se i omerådet rundt Lund på Kolbu akkurat !!! hehe

 

Nei *Grøsse* mye fin vindussoting og "styling" på dem bila.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Selfølgelig kan de og hvis de vil! Dette er jo alle felgene og senkesettene de har vært rundt om i Europa å stjelt :D neida

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alle som tar turen til norge for å plukke jordbær vil jeg vel si at ikke "kan" :P

 

Nå er det vel greit å la være å bruke ord som "alle", for det er en del pent å se fra den kanten også i Norge.

 

Likte videoene, over middels redigering også! Takk for at du delte de med oss Finn Kristian! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kule filmer. Høy standard i vw miljøet der også! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eirik lagde en lignende tråd på Bilforumet her for noen år siden om polakker og deres biler, husker jeg, og HER er linken til de som vil sjekke ut den. Polakker får det til de også: ja :

 

Smakebiter:

xxx7uh.jpg

 

10011130lg.jpg

 

18hm.jpg

 

48ar.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare synd att etter att de har vært hær så tør man fan ikke ha på sine underbukser engang dær utn å være redd for at de blir stjælt - hadde ikke turt å sette en bil m norske skilt dær over natta..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

faen så hjernevasket noen av dere her på forumet er.... latterlig

bare fordi en person er polsk betyr ikke at det står tyv i pannen på dem .

grow tha fuck up

 

mesteparten av polakkene kommer her for å jobbe , og hardt jobber de også

men det er så klart en del av de som stjeler også

men flestparten av tyvene er vel med LT skilter ;)

 

 

nok off topic

takk for Videoen Mads :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

faen så hjernevasket noen av dere her på forumet er.... latterlig

bare fordi en person er polsk betyr ikke at det står tyv i pannen på dem .

grow tha fuck up

 

mesteparten av polakkene kommer her for å jobbe , og hardt jobber de også

men det er så klart en del av de som stjeler også

men flestparten av tyvene er vel med LT skilter ;)

 

 

nok off topic

takk for Videoen Mads :)

 

haha, snakk om og føle seg truffet:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så polakker er herved frikjent, mens folk ifra litauen er tyvradder hele gjengen?

 

Hadde igrunn et like snevert syn du Mr. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det var veldig mye fint der syns jeg! : )

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Polen har jo noen km med grense mot Tyskland så lett å se hvor de har hentet inspirasjon ifra. Masse tøft !!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

haha, snakk om og føle seg truffet:p

jeg er ikke noe polakk , langt ifra men blir litt småirritert at er så mange sauer i samfunnet for tiden som blir hjernevasket, ikke bare her men overalt i verden

bare se for eks det med den svineinfluensa

 

får en til å lure hvordan noen folk tenker : klø :

men jeg gir meg med å disketere mer om dette

 

: vinke :

 

 

Polen har jo noen km med grense mot Tyskland så lett å se hvor de har hentet inspirasjon ifra. Masse tøft !!!

dette var noe jeg også ville nevne :)

godt poeng

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Artig at så mange på forumet ikkje skjønner det som heter ironi og! Veldig gøy at folk lar seg terge :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Artig at så mange på forumet ikkje skjønner det som heter ironi og! Veldig gøy at folk lar seg terge :)
Ikke så gøy når folk ikke tar ironien. Ironi i skrevet form er meget lett å misforstå.....derfor bør man unngå det i et forum som dette med mange tusen medlemmer : rolleyes Så slipper man krangling pga en teit misforståelse ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Beklager at jeg pekte ut polakker som noen tyver - kansje galt å generalisere et samfunn for noe som skjer så ofte:p

 

Er ikke imot andre folkeslag i det hele tatt , er mer skeptisk på mentaliteten i ett folkeslag - vil da med rette si at sjangsen for å bli overfalt/ranet er større i enkelte eks sovjetland enn i norge. Har hørt utallige historier om nettopp dette siden jeg bodde ved grensen til Russland, også ett land jeg ikke ville ha kjørt egen bil med 19" inn i.

 

Har hørt historier om hvor grensevaktene i f.eks hviterussland har tatt fra familiefolk bilen fordi denne kan ha vært brukt i såkalt "kriminell" aktivitet basert på indisier - hvor på familien aldri ser bilen sin igjenn og man vet at den går i privat trafikk i nettopp dette landet hvor den ble konfiskert.

 

Kan ta ett eksempel fra Norge.. Er det noen ut av dere som ville stolt på en same om han skulle solgt skutern til deg billig og att den var i "god stand"? Ett ordtak her går faktisk sånn at "ser en same på deg å smiler er du allerde lurt"

 

Sir ikke at alle er sånn, men du er mer forsiktig når du beveger deg til et annet land hvor du vet at politiet gir seg fan i om du blir drept.

 

bare forsvarer meg selv her...

 

Nok O.T

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

polakker er vel som folk flest,oxo nordmenn, vi har jo x-antall eksempler på at nordbaggar oxo styler og tuner biler med smak som kunne vært hentet ut av ræva,oxo her inne på forumet finnes dem,nok av di ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ett ordtak her går faktisk sånn at "ser en same på deg å smiler er du allerde lurt"

 

 

:klapp::glad: :glad:

 

Der fikk jeg meg et par dager ekstra i livet tror jeg :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

 

Prøvde å kopiere inn den siste filmsnutten som har blitt lagt ut på wolfsgruppe.com, men tror ikke jeg fikk det til.

Så her er linken.

 

http://www.wolfsgruppe.com/index.php/en/page/3/Videos

 

Litt ensformig, men godt laga, strøken bil og tøff musikk.

Verdt å ta en titt!

 

Husk du skal kun skrive inn film koden i linken, ikke hele adressen. Altså "8151067" : vinke :

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Polakkene er jo skikkelig seriøse også, står jo ofte at dem kjører helt derfra og over til UK for et endags treff: ja : Masse kule biler!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Husk du skal kun skrive inn film koden i linken, ikke hele adressen. Altså "8151067" : vinke :

Å, sånn ja. Da forstår jeg... takk! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.