19` Vinterhjul på Audi A5

Anbefalte innlegg

Har kjøpt 19` S5 felger som jeg tenkte å bruke som vinter hjul til min A5. Hvor er det rimelig å kjøpe dekk og hvilken dimensjon er best, har vurdert 235/35-19 og 245/35-19 -noen forslag/anbefalinger??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjørte på Vredstein 235/35-19 fra dekkskift.no i fjor, funka VELDIG bra:) Var på en A4 B7 Quattro.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

http://www.dekkonline.com er vel de billigste å min erfaring er at de er gode på levering også :)

Der har de jo bare V merka autobahn vinterdekk dekk, som er harde som juling. Det ville iallefall ikke jeg kjørt på her i norge.

Det var iallefall få Q merka vinterdekk i fjord å få tak i i 19" mulig utvalget i år er større. Men det er få dimensjoner å velge mellom som egner seg til norske forhold.

Jeg vet iallefall at du får Yokohama Ice Guard i 245/40/19 (som jeg absolutt kan anbefale) som er Q merka og det går jo fint, litt større profil vil ikke ha noe å si, så sant den ikke er skamsenka. Skal du lavere ned i profil, er jeg redd du bare får harde V merka dekk.

Bestiller du dekk fra utenlandske sider som feks. dekkonline, får du ikke Q merka dekk, da disse bare blir solgt i norden og russland (muligens japan også).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har kjørt Yokohama Iceguard i 175/60-15 og 225/45-17 dette er overhodet ikke et bedre dekk en f.eks. Vredsein Wintrack Extreme. Selvom Vredstein er et hardt dekk.

Det er nå min mening.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, litt ulike meninger her ja... Dette er det billigste jeg fant på nettet, vet ikke om det er å anbefale;

http://ssl.delti.com/cgi-bin/rshop.pl?details=Ordern&cart_id=11653238.129.370&typ=R-149364&ranzahl=4&Breite=235&Quer=35&Felge=19&Speed=H&weiter=0&Ang_pro_Seite=10&Transport=P&dsco=129&sowigan=Wi

Har sendt mail til dekkskift.no så venter på svar fra de, da de ikke hadde priser klare ennå på hjemmesiden

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.