#1 Skrevet September 3, 2009 Har sett flere biler kjøre rundt med Led Stripe i fronten. Er det lovlig? Bruke de som parklys med kjørelys 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 3, 2009 Hvis de ikke er montert inne i hovedlysene orginalt (ettermarkedlykter) så skal alle lys foran (og bak for den saks skyld) være E-merket. Hvis de ikke er E-merket så har du ikke lov til å bruke de i trafikken, men kun til "utstilling" Hva som blir gjort er en helt annen sak..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 3, 2009 Jeg har sett flere som har montert de nederst på front fangeren. Er der jeg også vil montere et sett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 3, 2009 Det ser jo utrolig stygt ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 3, 2009 Blir det? Legge inn en stripe inni vært "hull" der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 3, 2009 Angående LED lykter så er det like ille som angel eyes. Det er ikke tidsriktig på eldre biler enn 2007,å da ser det i mine øyne helt jalla ut. Kan ikke forstå at noen skulle synes det er fint med noe som "alle" mener er malplassert å helt feil! I tllegg er det jo heller ikke lov Men dette er min mening og alle skal få gjøre som de selv vil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 3, 2009 ^Jepp enig der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 3, 2009 Godt poeng der ja. Tror jeg heller bruker de LED stripene til noe annet spennende (Ikke i bilen) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 4, 2009 Få deg heller led lys i park pærene å kjør på med xenon e.l i tåkelys, dette blir gromt og det passer til bilen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 4, 2009 Få deg heller led lys i park pærene å kjør på med xenon e.l i tåkelys, dette blir gromt og det passer til bilen! Ja, bestilte LED pærer men de var tykke til å komme igjennom hullet på lyktene. Skal få bestilt en smalere type. Og et 6000k xenonkit er på vei i posten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 4, 2009 Kan bare refere til denne tråden: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=154701 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet September 4, 2009 Kanskje bruke LED stripa til belysning i bagasjen? Montere de opp under hattehylla i bilen. Så de lyser opp anlegget. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet September 4, 2009 Det hørtes absolutt ikke dumt ut nei 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet September 4, 2009 Ja, bestilte LED pærer men de var tykke til å komme igjennom hullet på lyktene. Skal få bestilt en smalere type. Og et 6000k xenonkit er på vei i posten Kjøpt av meg? Da skal du få bytte dem til en smalere type om du ønsker det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet September 4, 2009 Jeg blir å starte salg av LED strips, og det første jeg selv skal teste er LED-strip montert som skiltlys. Da får man et gjevnt lys over hele skiltet istedet for de to "punktene" som er på alle biler i dag. Blir å selge "kit" til dette, og med motstander for de som trenger det. Kommer iløpet av noen uker i nettbutikken 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet September 6, 2009 Nei, kjøpt hos trolltuning.no Men jeg er på jakt etter interiør belysning, skilt og parklys i LED :) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet September 6, 2009 Well look no more Er jo bare å kjøpe av meg det. VACN-medlemmene får 10% rabatt og.. Bare bruk rabattkoden VACN523 når du bestiller 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet September 10, 2009 Veit du hva slags pærer som sitter i interiøret på en 97 Audi A4 sedan? Det jeg har kommet frem til er at det er 4stk BA9S, og en Pinol-pære 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet September 10, 2009 97 mod, det er pre facelift ja? Har en oversikt her ja, og skal legge ut en komplett belysningspakke til denne bilen. Har bare ikke kommet så langt enda Fredrik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...