#1 Skrevet September 3, 2009 Om jeg fjerner midtpotta på bilen, vil det øke effekten bittelittegranne ogvil bli litt gromere lyd selv om bakpotta er original??? Eller for å øke effekten bittelittegranne, må jeg bytte til større eksosanlegg fom grenrøra og helt ut??? Det er en A3 8L 1,6... Og samtidig, hvordan kan jeg få mere KALD luft inn i luftfiltret? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 3, 2009 det er vel ikke mye å merke siden du har en 1.6l Det er lite å merke tror jeg til og med på en 1.8T Du bør nok ha fullt anlegg downpipe og bakover. 2,5" eller 3" Har selv 3" ferrita med racingkat på min 1.8TQ, men er ikke mye å merke. Kaldere luft vil nok heller ikke gi noe merkbar effekt på din tror jeg desverre... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 6, 2009 Ja okei, nei nei... Men et fullt anlegg vil gi bedre lyd Men kald luft, aldri dumt å gi motoren mere kald luft. Noen andre tips om å få det til enn å kjøre ned et rør fra luftfilter boksen...? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...