ESP slår inn i høyre svinger i fart over 90

Anbefalte innlegg

ESP slår inn i høyre svinger i fart over 90..

kan det være et kalibrerings problem.. det skjer ikke altid men helst når farten er stor..

Nei jeg sladder ikke.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min slår inn når jeg svinger til venstre... gjerne nede i 50km\t...... Det må jeg si er irriterende.

Ettersom jeg har lest meg til, så har det noe med rattvinkelsensoren i rattet og gjøre....

Tror den koster 2500-3000kr.... Så har ikke gjort noe mer med det....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg byttet den rattvinkelsensoren i rattet på den forrige bilen min (A3 8L), kjøpte denne på eBay for 700kr inkl. frakt.

Møller skulle ha 3300,- kroner.

Grunnen til at jeg byttet var pga. at ESP ikonet sto å lyste hele tiden.

Etter at jeg hadde byttet sensoren så sluttet lampa å lyse men jeg hadde fortsatt det samme problemet som du skrev over, Odd Arild.

Grunninnstilte sensoren riktig også, men fant aldri ut hva som egentlig var feil.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg byttet den rattvinkelsensoren i rattet på den forrige bilen min (A3 8L), kjøpte denne på eBay for 700kr inkl. frakt.

Møller skulle ha 3300,- kroner.

Grunnen til at jeg byttet var pga. at ESP ikonet sto å lyste hele tiden.

Etter at jeg hadde byttet sensoren så sluttet lampa å lyse men jeg hadde fortsatt det samme problemet som du skrev over, Odd Arild.

Grunninnstilte sensoren riktig også, men fant aldri ut hva som egentlig var feil.

Ok, instillingene på sensoren min er også sjekket og det hjalp ingenting.

ESP lampa lyser bare når jeg esp slår inn når jeg svinger til venstre....

Litt kjipt av det er sånn.... men men.... Kanskje noen kommer med en løsning etterhvert :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

min golf 4 4 motion har oxo en tendens til å begynne å tulle i venstre svinger. ingen som har noen peil på hva som kan være galt?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.