#1 Skrevet September 3, 2009 Hei I min frustrasjon over at det ikke finnes 1 forbanna felg som er verdt å samle på til 4x108, så lurte jeg på om det lar seg gjøre å bare bytte navet til S2, bolt on? I tilfelle så kjøper jeg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 3, 2009 Anyone? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 3, 2009 (endret) bolt on;) men må muligens bytte drivakslinger forran til s2, da jeg mener drivleddet er ikke helt likt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 4, 2009 Har ikke robin 20v da? ... i så fall.. plug n play 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 4, 2009 Er 20v ja, det var fine nyheter hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 4, 2009 Dra på Møller å kjøp 4 nav til S2. Ca 4 lapper mener jeg å huske. Og bremse skiver. Da er du i boks. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 4, 2009 Ja, trenger vel kanskje bremse skiver å ja hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 5, 2009 kjøper brukt å hva faen det skulle være 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...